Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 31. oktober 2012

PUMPKIN hat

Jeg har strikket en lue, som ligsom skal høre til vottene jeg designet. Du vet, rødvinsvottene.
Men lua var det ikke mye rødvin over.........heller mer en Gresskarform på den.

Og siden det er HALLOWEEN i dag, kaller jeg den for PUMPKIN hat
For den ser jo ut som et gresskar.
Spessiellt kanskje bakfra.......
Og forfra er den slik:
Jada, den ble jo altfor stor, som alt jeg strikker på. Sånn går det når man ikke følger noen mønster, og er egen og sær, og skal gjøre det sjøl.

Men av Ruth lærte jeg å tove i tørketrommelen. Så den er blitt litt mindre og fastere OG varmere!

Ja, den er strikket i Hverdags, som er litt favoritt for tiden. Anbefales!

Sophia dro nettopp på Halloweenfest med venninnene, og i forbifarten, fikk jeg knipset et bilde av henne, idet hun og halen fôr ut døra her
Det var katter de skulle kle seg ut som denne gangen, og ikke en stygg heks, som det vanligvis har vært.

Ellers feirer Sønnen i huset 18 i dag, men han er ikke i huset, han er flyttet ut for å gå på skole i en annen by. Så i dag har det vært gratulasjoner grytidlig, på telefonen, for han er ellers så vanskelig å få tak i.
Og gjett om vi har feiret Halloween opp igjennom, med edderkopper, edderkoppspinn, lykter og skumle kaker. Nå er det heldigvis slutt på det. men det var morro, så lenge det stod på.

Må dere alle ha en gnistrende kveld!


3 kommentarer:

Helen sa...

Sååååå morsomt bildet av husets "katt" - hehehehe tenker hun har det moro ikveld.

Søt lue, og klart i din farge :)

Garnet du nevner er ukjent for meg, det må jeg sjekke ut.

Her har vi alt fått litt besøk på døre, av små folk, utkledd...som selvsagt har blitt skremt av MIN KJÆRE, uff fæle er vi, men gud som vi ler :) Hehehe

God kveld !

Rubia sa...

Søt pus det.

Knallfin hatt!

Anonym sa...

Lekker lue, både farge fasjong.Vottene likte jeg også. Og ikke minst sophie pus, ha ha. Eli