Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 20. september 2012

Spania - El Faro

For en overgang!
Da Sophia og jeg reiste fra Spania i går, var det 30 grader. I dag morres våknet jeg til 4.
Jeg kledde på meg ullsokker og alpakkagenser, men i Spania stillte jeg opp med shorts og singlet, og satte meg rett ut på terrassen med kaffen.....helst i skyggen!

Og med denne utsikten fra terrassen, er livet bare herlig
Ja, du ser havet helt bakerst der, ja.......

Etter frokosten går man opp en liten trapp, og dupper seg litt i bassenget
Her nyter mamma og Sophia det deilige vannet.

Her bodde vi. Er det ikke hyggelig?
Vi var utrulig heldige med været. 31 grader hver dag!!!
Og det ble sagt at September i år var det varmeste på flere år. Da var vi skikkelig heldige, altså.

Sophia var modell for en dag. Men det forteller jeg om neste gang. Følg med...........


11 kommentarer:

siddisisalou sa...

Så kjekt å høre at dere har hatt det fint på ferien i Spania. Vi har også hatt nydelig vœr hele tiden mens familien har vœrt på besøk, helt til dagen etter de reiste da sank plutselig temperaturen en god del. Noe vi syntes var helt deilig og nyter det å ikke ha sol og 30 varmegrader hele tiden.

Bea sa...

Ah, så deilig med sol og varme!

Her har det regna i fleire veker, men i går, då skein sola igjen. Vi nyter det om best vi kan :)

Ha ei fin veke, håper du får aklimatisert deg rimeleg raskt :)

Helen sa...

Ja, der trengte du ingen
pulsvanter !! Heheh
- deilig med varme og sol hver dag :)

Nydelig sted dere bodde, og basseng, det er digg - da blir det til at man dupper seg, og svømmer litt.
Må innrømme jeg gjør det mer - altså å svømme i basseng enn i sjøen/havet...alltid litt engstelig for disse bølgene.....

Ja, mye p åfarten for meg de siste 2 ukene, men sånn er det noen ganger. London elsker jeg, men kan forstå de som ikke liker byen også, men det går an å finne sine roligere plasser, og vi var f.eks. IKKE i Oxford Street, altfor kaos....

God uke - med hverdagslige sysler ;=)

Her er det rolige 4 uker på en plass, for en gang skyld....hehehe...og den plassen er jo selvsagt Italia.

Ciao cara :)

Ellen sa...

Uh, jeg er misundelig. Sol og varme ville være dejligt. Pyt, jeg skal noget som er næsten lige så godt. Jeg skal til Webstrikkefestival ikke denne weekend, men næste, fra fredag til søndag. Glæder mig vildt. God dag.

eli sa...

Så heldige dere er, ser jo så lekkert ut!Eli

eli sa...

Så heldige dere er, ser jo så lekkert ut!Eli

Charlotte sa...

Velkommen hjem :) Så fint dere hadde det! Heldiggriser!

snakkemunn sa...

Å, så fint. tenk å forlenge sommeren slik- Ser ut som om dere har hatt det helt nydelig. Jaja, hjem til tekoppen og strikketøyet ikke verst det heller. Klem :-)

Tanis sa...

Koselige bilder fra en nydelig ferie.Slik som vi koste oss i varmen hver eneste dag.I dag startet dagen med overskyet vær,de meldte regnevær,men ikke en dråpe kom .31gr.+herlig- Men dagene går for oss også nå,og vi nyter hver eneste dag og hver eneste time.Du får beholde sokker og pulsvanter på ,sees på onsdag .klem fra mamma

Gitte sa...

Åh - sylvia. Det ser så dejligt ud. Jeg kunne godt tilbringe et par dage rundt omkring og i den swimmingpool. Lige en ferie efter mit hjerte :-)

Synes vi har manglet sol i Danmark i år......

Rubia sa...

Det der så innmari deilig ut!