Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 15. april 2012

Det gikk en negl

...og to, da jeg var å så på Sophias Sprangtrening i satsningsgruppa i dag
Her er hun med favoritten Walda, i farta. Tunga rett i munnen, Sophia!


Dette er bare oppvarming, det blir høyere etterhvert

...og kameraet skulle vært bedre, for her er det både "kuttings" foran og bak.


Gjett om de er glade i hverandre?

Nå står det STRIKKING på timeplanen, for jeg har fått min dose med frisk luft i dag.

GO`SØNDAG!





9 kommentarer:

Helen sa...

Skjønner godt dette blir litt spennende ! Sååååå flink hun er:)

Alle pikers drøm, nesten, å få drivemed hest, min niese på 11 år - elsker også hest, og rir en gang i uken.

Kos deg med strikkedosen din idag, så ser jeg frem til å lære meg englemasker :)

Todeloooo fra Tjøme

susan`s side sa...

Håper av hele mitt hjerte at Ingrid fortsetter med ridningen. Jeg har ridd masse og hadde hest som jeg konkurerte med når jeg var ungdom. Hest er best:-)

RigmorNY sa...

Alt våre barn holder på med kan få både negler og nervert til å briste. ;) Våren holder på å komme her, men snøen vil ikke helt slippe oss ennå. Men det ble en lang gåtur idag også. Hærlig. ;) Kos deg med strikkingen. ;)

RigmorNY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
vår lille verden sa...

Så flink ho er!Det ser rimelig avansert ut ja..
Min 10 åring går på ridning og elsker hester..Spennende og følge med utviklingen..
kos deg med strikkingen søte du:)
klem
kathrin

lise sa...

Så flotte de er sammen!

Og husk hansker neste gang... ;-)

Rubia sa...

Det er helt klart at hest er best!

Elisabeth sa...

Flotte! Både Sophia og hesten.

Fru Tunheim sa...

Nydelig jente på en flott hest..... For å ta gode bilder av hesten i fart må du nok ha et kamera som har litt rask lukketid(det har jeg lest i boken Fotoglede og erfart.... ;o)))))

God kveld ønskes deg.