Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 23. mars 2012

Vår i luften

Kan du også kjenne at den er her av og til? Våren,
Da jeg gikk meg en tur på tirsdag, kunne jeg føle varme strømninger i luften.
Og noen steder luktet det sommer. Det var dufter fra jord og skog, som ligsom hadde våknet til live, og ville lufte seg.

En annen som kjenner det er vår, er henne her
ROSALITA-pusen vår.
Ser du godt etter, er det Kauni-sjalet mitt hun ligger på. Ja, vi sloss fremdeles om bruken av dette herlige sjalet. Og her har hun "eieminen" og sier at nå er dette MITT!

Sitter jeg ute, og tar meg en kjapp tur inn, kan du banne på at hun har tatt plassen min, når jeg er tilbake igjen. Hun er som en hund, pusen vår.

Ellers strikkes det iherdig på den røde kjolen, og nå har det så smått begynt å ligne på et skjørt, så jeg er på god vei. Og jeg tror jeg skal rekke det........

Dessuten begynte jeg på  -kremt- enda et strikketøy i går kveld, så her er det TURBO-fart for tiden.
Ha en herlig fredag, folkens!!!

8 kommentarer:

Megan sa...

Ja, våren er kommet. I hvert fald her. Solen skinner og i weekenden lover de helt op til 16 grader. Jamen. Det skal nydes! :)

Ønsker dig en fin helg. Og så fin en kat, du har. Nydelig.

Klem.

Berit sa...

Vi nyder også de dejlige varme solstråler!

Jeg håber at din søde kat holder kløerne inde i poten, så den ikke river i dit smukke sjal.

vår lille verden sa...

Ja vi kan føle det litt her også,det har blitt mildere selv om snøen enda klamrer seg fast og regnet ingen ende vil ta..
Så søt pus,de er noen deilige skapninger..
Kos deg masse i helgen:)
klem
kathrin

RigmorNY sa...

Innom for å ønske også deg god helg. Våren kommer og går her hos oss, men akkurat i dag er det så pass at jeg kan ta tøyskoene på å gå en tur. Hærlig. ;)

Elisabeth sa...

Definitivt vår her også selv om det regner og temperaturene er litt lave :)

Fru Tunheim sa...

God fredag til deg også.... Jeg er i Trondheim og det er ikke så mye vår i byen, ganske grått og vått faktisk.

Helen sa...

Ennå ett strikke prosjekt !!
?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!

Tror virkelig du er gær'n - altså ...hehehehe....jeg må jo le av deg, du gir det ikke med å ha ETT stort strikkeprosjekt på gang, neida, du begynner på ennå et....:))))

God helg, strikkegalebloggdame, er du !!

Ragnhild sa...

Neiogneiog nei... hvordan skal du komme i mål med den herlige røde kjolen, daaaa! Du blir bare så lekker i den habitten - med Oleannajakke, selvstrikket kjole og smykke... Stor klem :)