Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 25. mars 2012

Pannekakesøndag

Å starte søndagen med dette her, er bare fantastisk
Amerikanske pannekaker med lønnesirup og jordbær.

Jeg stekte nok, så er du sulten, må du bare ta.........
Og enda har jeg mere røre i kjøleskapet! Her er det bare å forsyne seg grovt, for jeg kan steke fler!

Våknet i dag, full av energi, så i dag skal jeg få gjort mye, både ute og inne. dessuten står en times gåtur på lista mi også.
Vi har jo Sommervær her sør, og det må jeg benytte meg av.

I går kjørte jeg Sophia til ei venninne som bor ved sjøen. Der har hun hester, så jeg tenker nok Snuppa koser seg vanvittig akurat nå.
På hjemveien måtte jeg stoppe og ta et bilde, så dere får en liten smak av sommer dere også.
Ha en riktig fin søndag!


10 kommentarer:

Megan sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Megan sa...

Nu har jeg fået stor lyst til pandekager. Først fordi du fristede hos mig og siden kom jeg her og kunne dufte dine vidunderlige pandekage. Lysten er nu så stor, at jeg stærkt overvejer at bage pandekager. Til mig selv! De er helt sikkert gode mod forårssnue ... ;)

Ha' en fin søndag.

Eivor sa...

Nam, nam .... pannekaker !

vår lille verden sa...

Nam nam:)Høres ut som en strålende dag!Her blir det vafler etter middag!
klem
kathrin

Fru Kahr sa...

Uhm, nu blev jeg jo lækkersulten.

Tovepia sa...

Ååå, her var det mye godt og lekkert siden sist!
Den kjolen du strikker på ser bare helt nydelig ut, den falt jeg for selv..tror det må bli årets kjole;)
Nyt siste rest av helga, her er det yr-regn;) Klemmings;)

Vibekes lille ullne sa...

Nam, da har jeg forsynt meg med resten av pannekakene sånn ca. :)

Herlig vårvær ja, det er jo helt utrolig flot. Nesten litt nifst når det bare er mars. Har tatt en titt på kjoleprosjektet ditt og her er det bare å stå på. Det kommer til å bli helt superlekkert til den fine Oleana-jakka. Jeg skal heie på deg, så blir du nok ferdig. :)

Lisbeth Bula sa...

Samme start her i morges!
Fantastisk bilde fra vannet. Er det ikke deilig med godvær! Ha en god uke!

Ninne sa...

Ååå nå ble jeg sulten, jeg som nettopp har spist middag ;) Men etter fiskegrateng, hjemmelaget sådan, smaker det alltid godt med dessert, ikke sant, for sånne søtmonser for oss! :))

berit.. sa...

tusen takk, synd at jeg akkurat har spist frokost : )

et nydelig bilde du forærer også ! skulle gjerne hatt det været.. her er det snø og regn og lite trivelig..

den kjolen du er i gang med ser fantastisk ut.. og det samme er jakken..

ha en finfin dag og lykke til mot målet : )