Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 1. februar 2012

Ny eier funnet

Min gudinne
Dette "gudinne"-bildet hadde jeg lenge i hodet, og MÅTTE bare få malt det. Og det tok lang tid, siden det er så mange detaljer på det. Men så er det blitt en av mine favoritter, som jeg ikke tror jeg vil selge.
Det er ganske stort, 80 * 80 cm, malt på lerret med acryl. Og jeg har fotografert det der det egentlig skal få sin plass, over sofaen. Nå står det bare nede på gulv og støver ned.

Og så fikk den blå Faerytale-genseren ny eier i går
....nemlig min Mann!!
Tenk, så var eieren rett i nærheten hele tiden, men jeg så det bare ikke. For å være ærlig, trodde jeg genseren ville bli altfor liten til han (hysj....) og så passet den perfekt!

Da jeg spurte om han ville ta den på, regnet jeg med at han sa at den fikk jeg bare gi til noen andre, men da han fikk den på, og den passet, sa han at dette var en herlig genser, så lett og så fin, så den vil jeg ha!
Og så hadde han den på, resten av kvelden.
Og jeg er lykkelig!

9 kommentarer:

Helen sa...

Det var en fin overraskelse, da !
At mannen i huset, passet perfekt til din genser, han så veldig fin ut i den...men, litt kamerasky er han, jo....:) Skulle gjerne sett han, da....!

Tro det eller ei, men våknet opp til skikkelig slapsesnø her idag og 0 grader !! Smelter vel i løpet av dagen, men jeg må nok få tatt bilder av dette sjeldne synet.

Ha en finfin strikkedag, Sylvia

Jane sa...

Herligt at din mand så let som ingenting ville overtage genseren. Den er veldig fin til ham :-)

vår lille verden sa...

Så fint at han likte genseren,den er jo kjempefin!
Det maleriet er spesielt,skjønner godt at du ikke vil selge det.
Få det opp på veggen og ikke la det stå og støve ned!Fy fy..
nyt dagen:)
klem

Ruth sa...

Nå er det lenge siden jeg har "sett" deg. Faderullan Sylvia, bildene dine er jo helt fantastiske. 'Flora' tenkte jeg da jeg så gudinnebildet ditt, nydelig. Det er nesten litt art deco inspirert, er det ikke? Og strandbildet oser sommer. Nå ble jeg skikkelig imponert. Snille mannen som fikk genser! Jeg må jo le litt, vet du. Jeg tror ikke alltid vi strikkersker vet å sette pris på våre egne arbeid. Vi blir glade når noen tar i mot. Ha en super uke.

Lin sa...

Ja, nogle gange er løsningen tættere på end man tror hihi.

Turid sa...

Heldige mannen som ville prøve før du dro ut av huset med den....og at den falt i smak itillegg.
Har vært ganske kaldt her i noen daher , skikkelig genser vær ...men no er det 0 gr ..å hadde det bare kommet sne.. ska ikke mase no mer om den sneen - he he .

Siddis back home sa...

Så flott, heldige deg som har en mann som vil bruke hva du har strikket, ha en flott uke videre og kos deg med strikk og mann;-)

Rubia sa...

Jammen godt genseren fant en eier. Den fortjente det.

Skikkelig flott bilde. Og i dine farger også. ;O)

Berit sa...

Du er bare så dygtig til at male - Wauw!

Skønt at manden kunne passe genseren!