Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 27. januar 2012

Messe

Kom sent hjem i går, fra gave og Interiør-messen på Lillestrøm.
Tok noen bilder , så dere også får se nyhetene.
Jeg måtte selvfølgelig innom Du Store Alpakka, for der var det masse nytt
3 forskjellige garntyper, som skal blandes med hverandre. Av dette kan su strikke/hekle myke, luftige saker, som man bare MÅ ha!!!

Som dette feks
Mange skjønne knapper til å pynte med, på de myke plaggene. Prikken over ièn det, vettu.

Og her er et sommerlig antrekk, som jeg godt kunne gått med.
I bakgrunnen ser du alle de flotte Alpakka-sjalene fra DSA, som fåes i alle slags farger.

Et nytt strikkehefte med masse flott i (av det nye garnet), og 2 nye små strikkehefter er også nytt.
Selvfølgelig kommer det ganske snart til en butikk nær deg, særlig om du bor i nærheten av der jeg jobber ;)

Jeg har mer å vise frem, men nå går klokken så fort, at jeg må hive på meg jakka, og traske avgårde til jobb.......med masse ny energi og giv.

Ja, og så må du ha en riktig fin helg, for jammen er det fredag nå igjen.
Vi sees!

7 kommentarer:

Helen sa...

Kjære Sylvia, elsker å lese disse innleggene fra garn-fronten, snill du som deler med oss.

Det første bildet, er akkurat fargene i en stor deilig strikke jakke, jeg har KJØPT meg i England. Ja, de fargene er nå min nye favoritt...hehe

Tenkte på deg her om dagen, da jeg prøvde en rød kjole, men følte meg ikke vel i den...dessverre ;(

Så når er alle disse nye, fristende nyhetene i din butikk? Må nok komme innom en dag å se....

Ha an fortreffelig god strikkehelg, du også - ciao

Sidselsidserk sa...

Tusen takk for at du lar oss titte. Nydelige farger og jeg gleder meg til alt dette er å finne i butikk.

Ha en fin fredag/helg:-)

Megan sa...

Flotte farver! Nu får jeg helt lyst til forår og lettere og lysere gevandter! :)

God weekend. Knus.

Lis sa...

Jeg tænkte på om det var dig der havde lavet vesten til den røde nederdel ? Det ser rigtig god ud. Lige noget for mig.

God week-end til dig.

kh. Lis

Elisabeth sa...

Åååå, er sikker på at nå har vi mange kreative blogginnlegg i vente, når frua har vært på messe. Ikke sant?

Likte godt det rødsorte antrekket du viser.

Jeg tråkler og strikker i vei på sorte Camomille. Går treigt. Har mer lyst til å fotografere og spiller Wordfeud på min nye mobil. Hihi..
Pluss at denne uka er det MYYYE jobbing. Vel, det kommer bedre tider.

God helg, Sylvia kjære.

Ragnhild sa...

Mye lekkert i vente...:) Nå har jeg ruslet rundt her hos deg og kost meg med pizza i kjellerstua :D Synd med TV'n til sønnen, men fint at han ikke ble skadet!!! Tenker nok den nye, stooore falt helt i smak:)
For noen herlige knapper! Må ta meg en tur på knappeleting for jeg har akkurat strikket ferdig ei jakke som trenger to store knapper. Ha ei fin helg, Sylvia

Rubia sa...

Det garnet fra DSA gleder jeg med til å teste ut. :O)