Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 28. januar 2012

Messe 2

Når vi er på Messe, går tiden altfor fort, og vi har altfor liten tid. Jeg følte jeg løp fra stand til stand, for å rekke det mest nødvendigste.

Noen bilder fra Rauma/Pt sin stand, var det eneste jeg rakk, men helt ok for dere, tenker jeg.
Når man ser disse, tenker men på sol, sommer og hav. Og endelig noe som er heklet. Det er så koselig å hekle, synes jeg (og går så mye raskere enn å strikke.....)
Da jeg tok dette bildet, var jeg nesten nødt til å dytte noen til siden, for de ble aldri ferdig med å se. Da de flyttet seg, knipset jeg i full fart, før jeg løp videre..........

....til neste stand, som var OLEANA
De feirer 20 års jubileum i år, og feiret det med ballonger på standen sin.
Og bare så dere vet det, er det disse jakkene som kommer til høsten (i Alpakka) Og jeg har allerede valgt ut den høyre, i sort/rødt, til meg selv. Den er jo bare MEG, ikke sant?

Denne jakken, i ull/silke er vårens nyhet, og den er også meg.........men jeg har valgt meg ut en i kort-verson, uten alt det lyseblå.
For deg som vil se mer OLEANA, gå bare inn på deres hjemmeside

Når man trasker slik rundt i flere timer.blir man ganske sliten i beina, og det var flere steder jeg godt kunne tenkt meg å slengt meg ned for en hvil, b.l.a. her
En diger kurvstol, med hjemmestrikka pledd og heklede puter.

Og for dere som allerede har fallt for Alv-serien til Wik & Walsøe, har de nå fått en modell med ekte gulldekor
Så er det bare å vente på å få varene inn i butikken. DET gleder jeg meg til.

12 kommentarer:

Irene sa...

De er flotte de røde strikjaokker - lige dig.

Elisabeth sa...

Du er så heldig som får reise rundt på messer. Utrolig mye fint å se, Oleanas kolleksjon var jo herlig! Ha en fin helg videre :)

Lin sa...

Det lyder farligt at gaa paa messe hihi. Den Oleana suk ser bare for laekker ud.

Helen sa...

alle disse fargene likte jeg, nyyyydleig blåtoner, har kommet i en veldig blåperiode nå, skjønner du...hihi

Av Oleana jakkene likte jeg inmari godt den rosa fargede..åhh, den var FLOTT !!!

Er så glad du deler med oss, Sylvia, snille deg, og ømme føtter har du sikkert nå, og ett glass med noe rødt i..har du fortjent - skål fra meg til deg - ciao ;)

Thorunn sa...

Oleana har fantastiske produkter - og det er en flott gjeng som både driver bedriften, designer og ikke minst folkene som produserer herlighetene :-)

Ser ut som det har vært mye fint å se på årets Gave og interiørmesse! Jeg var der for en del år siden da vi skulle etablere museumsbutikk der jeg jobbet da, og det var virkelig hardt arbeid gå rundt fra stand til stand og forsøke å holde 100 % fokus :-)
Ha en fortsatt fin helg!

GNIST sa...

Oi! Her var det mye fint og herlige fargekombinasjoner! Takk for at du deler noen inntrykk med oss, det var skikkelig gøy å se! Ta no vare på deg sjøl :-)

Anonym sa...

Hei Sylvia.
Så mange fine bilder fra messa,dær kosa du deg nok godt,gleder meg til å se når det kommer til butikken.
Ha en superduper helg alle sammen.
Hilsen fra Brevikstranda.

Sisselshverdag sa...

Morsomme bilder fra messa :D Eneste jeg ikke misunner deg er de vonde beina :D:D

Ha ei trivelig helg

lise sa...

Rødt, sommer og sol.. Gjerne alt på en gang!

ANNEPÅLANDET sa...

Takk for titten! Jeg tar gjerne Oleana-jakken til venstre - den grå og røde. Har akkurat kjøpt meg skjørt og topp - det var dyrt, men deilig. Nå mangler jeg bare en fin jakke til - fant ikke noen jeg likte hos Oleana da jeg var der rett etter jul.
Mye lekkert å se på!

Rubia sa...

Masse flott på den messa! Skulle ha vært der ja.

frøken ij sa...

Klærne fra OLEANA er kule. De er ikke helt meg akkurat nå, men kanskje en dag... Og så har de så friske farger. Kanskje det er derfor jeg ikke har brukt kjolen min så mye, fordi jeg stortsett bruker svart under.. Og da blir det jo litt trist. Fargerikt tilbehør er nok det jeg må anskaffe meg *nikke*

Akkurat ferdig med et hvit sjal, kanskje det blir et lilla neste gang? Eller et grønt.. eller... ;)

Ha en flott uke! :D