Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 1. november 2011

Morgenstund har ULL i munn

Hjeeesph........ I natt fikk jeg heller ikke sove, så jeg stod likesågodt opp; kl 05 i dag morres.
På med kaffen, frem med strikketøyet, og tenne masse lys
Morgenstund har ULL i munn, vet du! hi hi

Så fikk jeg endelig stellt litt frokost til ungene, da de stod opp. Jeg har jo blitt nekta, for de står opp, og ordner seg selv, mens jeg får sove litt til. Men altså ikke i dag. Jeg serverte varm toast og kakao, og det synes de var greit (men altså, dette blir ingen vane.......)

Siden jeg hadde fri i dag, hadde jeg planlagt å strikke dagen lang. Men våken som jeg var, gikk jeg ut døra her kl 08 i dag morres, på vei til jobb. Joda!
Her ser du jobbveien min, som jeg har visst før, men nå er det høst på veien min
, og til venstre ved bildet, er det en kanal med båter, men nå er det ikke mange tilbake. De er nok tatt opp for vinteren.

Før jeg dro hjem fra jobb i går ettemiddag, dumpet det inn masse nytt garn, som jeg ikke rakk å gjøre noe med. Dessuten visste jeg at de nye hyllene skulle være på plass i dag. Jeg klarte ikke å holde meg, men MÅTTE ned å se!
Så fikk jeg jobbet noen timer også...............elsker jobben min, vet du. ;)

I kveld fikk jeg strikket de siste maskene på Frk. Klokkeblomst kjolen min, og den er nå montert, og surrer rundt i vaskemaskinen. Jeg er så spent.............det er vel du også?

6 kommentarer:

Anne sa...

Jamen Sylvia..du skal altså sove om natten, andet duer ikke :)
Jeg glæder mig til at se din Klokkeblomst-kjole.

Helen sa...

Hehehe - (u)frivillig morgenfulg?
Jeg var selv opp kl. 04.00 igår og idag begynte jeg å våken Ufrivillig ved 5-tiden, min kjære har da jetlegg og syntes det var greit å stå opp da, det SYNTES IKKE jeg, men, dessverre ble det kun søvn til litt over kl. 06.00...merker jeg er trøtt ikveld....z z z z z

JA, jeg er veldig spent på å se garn-innlegg fra butikken, koser meg med sånne innlegg,vettu:)

God kveld også håper jeg du får SOVE GODT i natt !!

Natta

Elisabeth sa...

Lurer på hvor du skal få plass til de hyllene jeg altså???

Min Confetti ligger også til tørk, flatt på gulvet her. Hm, spent... den ser veeeldig stor ut.

karna sa...

Oi det var tidlig, håper du får ro i natt. Takk for turen og gleder meg til kjolen i dag å ,-)

ANNEPÅLANDET sa...

Hei hei! Så mye fint du har laget i det siste! Jeg pjonet og hakket en del for et par år siden, det var så morsomt, men så kokte det bort i kålen fordi det var så mye annet på strikkelista mi. Synd, det må jeg gjøre noe med, for det er jo så artig!
ha en finfin onsdag!

Rubia sa...

Kjedelig å ikke få sove, særlig når man kan. Men jeg er sikker på at ungene var fornøyde med den frokosten.

Gleder meg til å se den kjolen!