Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 4. oktober 2011

Garn-overdose!

Takk for alle de fine kommentarene i forrige innlegg.
Men da lurer jeg på noe? Har DU svar på hva som er en GARN-OVERDOSE?

Bare se her, hekle-strikkekunstner sara applebaum har virkelig gått til verks her. Det har blitt en utstilling av det.
Går hun rundt i lykkerus etter å ha tatt garn-lykke-pillen tro?
Eller er hun på en garn-TRIP?
Eneste bakdelen må være at hun nå må gå til innkjøp av mer garn. MEN det gir også et KICK. Vi kjenner jo til det!
Man finner et nytt spennende garn, og MÅÅÅÅ bare ha det, selv om kurvene hjemme bugner av garn.

Bivirkningene kan vi alt om: Stive skuldre, ømme fingre, og farlige, spisse strikkepinner. Men det må da være mye bedre enn bivirkningen av piller!!!!

Noen går også drastisk til verks, og tar den heeelt ut, som her
Så har hun iallefall garn og pinner med seg overalt.............

Jeg har faktisk også sett en tattovering av et målebånd på armen. Kjekkt å ha når man skal se hvor mange cm man har igjen, før man skal felle.

Er man GAL, eller er det bare morro?

10 kommentarer:

Berit sa...

det kan kanskje bli litt for meget noen ganger.. men.. det skader vel ingen.. med mindre det blir slik som disse syke samlerene.. heller ikke den verste tatooen jeg har sett : )) dessuten trenger man farge i hverdagen ! skulle ønske jeg var litt mer dristig der : ))

ha en fortsatt fin dag !

Tovepia sa...

Ja, det er de som er galere enn oss:O))..men sannelig ås det herlig fargerikt ut!
Ha en god dag med garn og pinner, klem;)

ANNEPÅLANDET sa...

Haha, det kan aldri bli nok, vettu! Ha en fin dag!

Lin sa...

Garn-overdose, kan man virkelig faa det?????Jeg holder hellere paa garn-o-holic teorien hehe hvor det eneste bremsende element er lommeboka.

Fru Tunheim sa...

Garnutstillingen var kul, men jeg tatoo er ikke min greie....

Berit sa...

Jeg kan aldrig få en garn-overdose ;-)

Men et garn-trip lyder da ikke så dårligt, haha.

Tænk, hvor meget godt strikning fører med sig; dejlige trøjer, bluser, jakker mm. Skønne kvinder og den bedste anti-stress medicin.

Ingen tatoos til mig!

Rubia sa...

Det der var jammen litt av ett garn/farge-kick! WOW!

Turid sa...

Ei herlig utstilling- tatoo har æ ikke sansen for , inntil æ så denne ....men da vil æ ha en sånn som i Donald , som går bort etter ei tid - et garn nøste altså.

Helen sa...

Herlig farger, men for min del, nesten FOR MYE farger...hehe...

Ruth sa...

Jeg var på en utstilling i Glasgow som hadde et strikket hus. Alt var strikket, kopper og kar og mat og hva har du. Så det nok dem som har det verre enn oss. Skjønt, vi kanjo ende opp der. Tatovering? Njaaa.