Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 9. oktober 2011

And the winner is..........


Sophia og Walda!

Tenk, de vant, begge to!!!! (0.75 m høyde) Og Snuppa er kjempestolt. "Det var min tur, denne gangen", sa hun.

Og jeg som ikke hadde kamera i orden, typisk.
Jeg fikk tatt noen kjappe shots med mobilen, men jeg må visst ha internett-tilgang, sier ungene.

Bildet er tatt sist vår/forår, der solen skinte. Nå hadde vi regn og 3 grader, som ikke varmet i det hele tatt.
Vi har dusjet begge to, for å få igjen varmen, og jeg skal strikke resern av kvelden. Det har jeg jobbet meg fortjent til, synes jeg ;)

Ang sokkene i forrige innlegg, har de jo NYLON i seg, så de kan IKKE toves. Men jeg kjenner mange med store føtter, så det er nok en heldiggris som får sokkene, for det er ikke ofte jeg glimrer til med sokkestrikking, som dere vet.

14 kommentarer:

Tineke sa...

Hei Sylvia, så hyggeligt at hilse på dig på Fanø, og ja, jeg har været i Norge mange gange, har familie i det skønne land :).

Mange hilsner,
Tineke

Elisabeth sa...

Gratulerer! Hun (og hesten) fortjente den seieren :)

Helen sa...

Så moro !
Dette var hennes dag, gratulerer så mye til Sophia for bra innsats.

DU har virkelig fortjent å sitte i sofa'n med strikking ikveld, helt klart !

Jeg skal straks begynne på hekle kanten min...og det heller definitivt mot brunt skjønner jeg...hehe

Berit sa...

er det ikke typisk !! når store ting skjer står man der uten kamera.. skjønner godt frustrasjonen !!

Gratulerer med 1. plass til snuppa !! så dyktig hun er !!

kos deg mes strikkinga.. om det kan trøste har vi snart snødekte fjell : )

Lin sa...

Gratulerer gratulerer.
3 grader brrrr her er det ogsaa kalt. Tendte op i pejsen i dag og laget varm suppe. Hoesten er over os.

Lis sa...

Tillykke til datteren og hendes hest. Der må være nogen du kan låne billeder af, så du også får lidt billeder fra dagen.

Kh. Lis

lise sa...

Gratulerer! Det kommer sikkert mange flere anledninger til å fotografere vinnende datter, du får trøste deg med det.

Rubia sa...

Masse gratulasjoner til dem begge! Det var jammen gøy!

Marianne sa...

Kæmpe tillykke til Sophia - hvor er det flot.... hun er bare så dygtig og kan du så få styr på dit kamera :-)

Ruth sa...

Gratulasjoner til både den unge damen og tl hesten. Morro når sånt skjer. Sokkene kan toves selv om det er litt nylon i dem. Ulla drar alt sammen sammen uansett. Men har man noen med store føtter så et jo det greit også.
Klart man skal sitte i sofaen og strikke på en kald høstkveld. Det er derfor man har dem. Kalde høst brødet mener jeg.

Bo med Lena sa...

Hei og takk for en STOR dose inspirasjon og strikketriks idag!! Jeg gikk hjem full av pågangsmot og ideer.

Nå skal jeg kose meg nedover i bloggen din her.

Kommer nok innom butikken en dag også for mere garn.

Ha det fint så lenge.

Hilsen Lena :-)

Ninne sa...

Gratuleeeeeerer masse!!! Så gøy!

Bo med Lena sa...

Du, en ting til... Skulle jeg bruke dobbel tråd på heklevantene?? Ble veldig i tvil her... :) Fant ikke heklepinne 5,5 men har en nr 5 og en nr 6. Hvem burde jeg bruke?

Lena

Tine sa...

Stort tillykke med datteren!
Hvor er det sejt gået :-)