Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 6. september 2011

Hang on.

Jeg har gått til innkjøp av verdens nydeligste knagger. Bare se her
De er i keramikk, og jeg eeeelsker keramikk!!
De måler ca 13 cm i diameter, og er ganske store. Hadde de vært mye mindre, ville jeg laget ørepynt av dem, hi hi
Bare se det nydelige mønsteret, da!

Disse fant jeg før helgen, men har gått og tenkt på dem i noen dager nå. De var like fine fremdeles, derfor kjøpte jeg dem. Jeg vil ikke bare kjøpe for å kjøpe, om du forstår hva jeg mener?

Jeg har flere steder der de passer, men jeg kjøpte kun 2 (litt dyre til å være knagger), så jeg må bestemme meg for hvor de passer best.

I kveld blir toalettrommet nede ferdig (jippiiii!!) og da får jeg se om de havner der, selv om jeg allerede har kjøpt en knagg som passer perfekt der inne. Men det er lov til å skifte mening, da, vet du.
Jeg kjøpte de litt for trøst også. For i natt har jeg sovet dårlig. La meg først si jeg er veldig var for lyder, så noe er min egen skyld. Men ikke han ved siden av som snorker.....zzzzzzzzz.
Endelig sovnet jeg, men ble vekket av Katzenjammer, nei ikke musikk, men 2 katter som Mjauet noe så innmari. Selvfølgelig rett nedenfor vårt vindu.

Ikke så rart egentlig, for det var vår egen kattepus, hun bor jo her. En nabokatt (hann) hadde tatt veien forbi, og ville hilse på. Det vil ikke hun ha noe av, og gav ham juling, så sykkelen min veltet med et brak!!
Jeg føk ut i bare morgen-kåpa, og henta kosten, så jeg fikk guttepusen avgårde. stakkar, han hadde fått juling, for det lå masse hår igjen på trappa vår, etter han.

Etterpå fikk jeg ikke sove, pga det dryppet HØYT ute, siden det regnet. Så 05.30 stod jeg opp og laget meg litt te. Og puslet litt med ungene da de skulle på skolen. Da de var dradd, tok jeg meg en liten blund på sofaen, men så ringte det på døra.................Det var rørleggeren og ikke melkemannen, ha ha

Ja, noen dager, altså!!!!
Ikke rart jeg var nødt til å trøstekjøpe verdens nydeligste knagger!!

7 kommentarer:

Helen sa...

Utrolig søte knagger, nesten sånn at det er for "fine" til å bruk til knagger...hehe...

Leit du har hatt en dårlig natts søvn, selv er jeg så avhengig av å hatt en god natts søvn, ellers blir jeg litt "uttafor".

Men, selvsagt når mannen snorker, kattefrøken har beiler på gang og det regner...tjaa....mange odds imot deg der, ja...hehe

Spent på å se bad ferdig, ikke rart du gleder deg !!

...og tror du ikke jeg fant morsomt garn på torget ;) ble med meg hjem, og jeg har også sett ut ett mohair/ull/gulltråd garn der også, men i farten ante jeg ikke hva jeg skulle bruke det til? Men, nå etterpå, tenker jeg på ett eventuelt skjerf? Vi får se neste tirsdag, om de har det igjen.

Ciao ;)

Sidselsidserk sa...

Skjønner godt at du måtte kjøpe knaggene etter ei slik natt!! Jøje meg - det heter at en ulykke kommer sjelden alene og det må da stemme for deg i natt.
Håper du har fått blunda litt - kan brått bli dyrt å ha søvnløse netter:-)
Knaggene var råfine.

Lin sa...

Saa fine, men du har ret. Lit tunge som oeredobber.
En daarlig natts soevn ushcc og hele dagen er rar. Toeff kattefroeken du har.

Elisabeth sa...

Ja er det ikke snorkende mannfolk, så er det katta. Eller været!!
Fy søren, det er jo storm ute.
Håper denne natta blir rolig, Sylvia.

Berit sa...

for en natt !! hadde tørna !!

knaggene var nydelig !! tror jeg ville funnet en plass på kjøkkenet for disse.. litt for fin til å "gjemme bort" på badet : ))

håper du får en bedre søvn i natt !

Rubia sa...

Søte knagger! Klart du måtte ha dem.
Og jeg er sikker på at du finner den perfekte plassen for dem også.

Jeg er som deg, veldig var på lyder. Og både min kjære og hunden snorker. Så noen dager blir det alt for lite søvn dessverre.

Megan sa...

De er virkelig fine, dine nye knager. Klart du måtte have dem! :)

Ha' en fin aften med masser af god ro og hygge!

Knus