Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 20. september 2011

Bølgen og Fanø

Tusen takk for alle de koselige hilsnene dere har sendt meg i helgen. Dere er skjønne!
Flere venninner kom innom meg, med sjokolade!!! Det er hyggelig å vite at de kjenner meg så godt, og vet akurat HVA jeg liker : sjokolade med marsipan i!!!

I helgen ble også BØLGEN, eller MIYAKE ferdig
Den ble veldig stor og lang, men med et bredt belte i livet, tror jeg at det skal gå. Beklageligvis får dere ikke se den med meg inni, for det var plent umulig å få tatt et skikkelig bilde. Men den ser da flott ut her, ikke sant?
Men jeg skal ALDRI strikke den igjen. Maken til kjedsommelig strikking............... Jeg kunne likesågodt ha heklet meg enda et pledd.

FANØ STRIKKEFESTIVAL
I dag er det pakking som gjelder, for i morgen sitter jeg på flyet til København for å treffe Marianne igjen. Atter en gang går turen videre til øya Fanø, der vi skal på Strikkefestival!
Vi plukker opp Anne underveis, med en liten stopp i Odense, der vi skal innom "Tantene", før vi drar videre.
Sist gang ble vi sittenede i fergekø i 5 timer, og for å unngå dette i år, reiser vi en dag tidligere.

Og så gleder jeg meg til å møte alle dere andre der ute i Bloggland. Det skal bli hyggelig å treffe dere IRL.

Da er det bare å pakke ned all sjokoladen og brunosten, strikketøy og "pikkpakk", og selvfølgelig må jeg få ladet fotoapparatet før jeg drar. Det er typisk meg å ha med et streikende fotoapparat, når det er som viktigst. For dere vil vel se bilder fra turen, regner jeg med?

Da sees vi om en ukes tid igjen, her inne. Og for dere andre; vi sees om noen dager. Gleder meg! :)
Stor klem fra meg.

19 kommentarer:

Anne sa...

Hvor sjovt...jeg har garn med til en rød Miyake...hihi...kedelig at strikke? ikke så kedelig som den jeg strikker nu...3ret3vrang etc.etc.etc.etc.etc.
Ses torsdag formiddag :)

GNIST sa...

Bølgen ble kjempefin! Og herlig blogg du har, gleder meg til å følge den! God tur til Fanø!!!

Helen sa...

Du har å lade opp kamera ditt !
Hint, ta med lader.....;))

Jeg V I L se bilder fra dette, høres såååå morsomt og kreativt ut.

Åhh, elsker sjokolade jeg også, dessverre har jeg ett kolestrol som ikke gjør det, så det må miniseres kraftig på inntaket av det....sukk...

..men, trøsten er, i Italia er det ikke så mye digg sjokolade (derimot pizza, pasat, prosecco), verre i Norge med sine herlige Freia melkesjokolade ...nam nam nam!

Kooooos deg masse !

Ciao

PS, syns bølge jakken din ble super fin, og jeg som trodde det var ett sjal du strikket på...haha

Berit sa...

: )) skjønner godt du pakker sjokolade ; ) tenk de har verdens beste marsipan.. Odense marsipan.. og så bruker de mandeldråper istedet for ekte vare..

bølgen var knallfin !! fargene sa PANG hos meg : )) du sa jo dette kanskje var strikketøy for meg : )

håper dere får et flott opphold på vakre Fanø og at vestavinden tar seg en liten ferie mens dere er der : )

Riktig god tur !!

RigmorNY sa...

God tur og kos dere skikkelig med både sjokolade og vin. Hils. ;))

karna sa...

Bølgen ble lekker, men skjønner deg bittelitt når det gjelder strikkinga og fotograferinga. Kanskje du kan bruke det som teppe ,-)
God tur og KOS deg, klem

Elisabeth sa...

Gooood tur, Sylvia! Kos deg.
Gleder meg til lese dine blogginnlegg etterhvert.

Får jeg være med neste år???

:o)

Strikkeheksen sa...

Så fin, så fin den er blevet, skønne røde farver :-)

Nedtællingen er sandelig i gang med hensyn til Fanø, jeg håber sådan vi lige løber ind i hinanden. Under alle omstændigheder: God tur :-)

PS: Klart I ikke kan sælge spansk, når I hedder Norsk flid, men det vidste jeg ikke lige ;-)

Mariannne sa...

Her sidder jeg og knokler med overraskelser til jer... og alt går i kage og nu er klokken 22 og jeg skal lave suppe til turen.... jeg glæder mig så meget.... til det hele.... Jeg står i Kastrup i morgen formmidag... Mille er kørt hjem fra Århus for at hilse på dig <3<3<3

Lin sa...

Trods kedsommeligt arbejde er den blevet meget flot. Nyyd Fanoe.

Gitte sa...

Skøn trøje. Glæder mig rigtig meget til at se dig på Fanø.

OG ET STORT FORSINKET TILLYKKE MED fødselsdagen.

Fru Tunheim sa...

God tur til Danmark...håper det blir kjekke dager og mye inspirasjon.

Vibekes lille ullne sa...

Så hyggelig at du vil være med på blogglotteriet mitt! :)

Regner med at du koser deg på Fanø! Det høres fantastisk ut og jeg er aldri så lite misunnelig.

Kjempefin Bølge, dem er sikkert vel verdt strevet.

Elisabeth sa...

Nydelig Miyake. Mulig den var kjedelig å strikke, men den ble bare knallfin!

Turid sa...

Nydelig strikk- som vanlig Sylvia! Så heldig du er som skal på strikkefestival , å treffe Marianne i tillegg det blir knall bra- du får hilse masse med en stor klæm til ho !
Kos dåkk - ser frem til ditt neste innlegg!!

Rubia sa...

Håper du hadde en super-koselig bursdag! Tusen takk for en koooselig strikkekafe også.

Fru Keilegavlen sa...

Knallfin!! Så spennande,- kos deg på Fanø.

Tina - omme i London sa...

Aaah som lyder det bare hyggeligt, maaske man skulle proeve at komme med naeste aar. :)

frøken ij sa...

Den så flott ut, selv uten innhold ;) Og gratulerer med dagen som var :D Klem og et ønske om en fin uke sendes deg