Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 21. august 2011

Hverdagen

I uken som var, slo hverdagen til igjen for fullt. Ja, og som vanlig glemte jeg at vi hadde bryllupsdag. Det gjør jeg hvert år!!
Her er rollene ombyttet, det er jeg som glemmer den, og mannen som husker den. Og jeg forstår ikke hvorfor han kommer med blomster hver gang, og sier Gratulerer med dagen, når det er i neste mnd jeg fyller år!!!
Bryllupsdagen, selvfølgelig!!
Denne skjønne buketten kom han hjem med, mens jeg serverte posesuppe til middag. Slik feiret vi dagen vår.
Men så er det hverdagen jeg liker aller best!

11 kommentarer:

Anne sa...

Tak for reminder...måske jeg kan være den her i huset der i år husker vores bryllupsdag..i næste måned...tillykke med jeres :D

Eivor sa...

Ha ha ... sånn er det hos oss også. Vi giftet oss i februar og forstår aldri når han gratulerer meg med dagen i februar, jeg som har bursdag i august liksom....

lise sa...

:-)

Vi giftet oss på bursdagen til en i nær familie, så det er ikke så veldig vanskelig å huske på det.. Men vi pleier ikke å gjøre noe utav det.

Utrolig flott farge på rosene, han har god smak!

Elisabeth sa...

Ha ha...
Bryllupsdagen vår er på sommeren, midt i ferietida. Vi har en tradisjon på å gjøre noe hyggelig den dagen.
I år glemte vi det, patriarken og jeg, for første gang, før jeg midt på dagen fikk en sms fra svigerinna mi med "Gratulerer med bryllupsdagen".
Håper ikke dette skjer neste år. Da er det nemlig rundt tall.
God søndag, Sylvia.
(Hva er ditt mob.nr? Jeg skal snart i gang med Confetti og har en mistanke om at jeg raskt vil trenge litt bistand.)

Rubia sa...

Gratulerer på etterskudd! :O)
Siden vi her i huset er samboere, har vi ingen bryllupsdag å huske på.

Helen sa...

Så herlig !!

Heldig deg, jeg er også heldig sånn..min mann husker alltid, men så gjør også jeg det- vi pleier å gå ut å spise middag, slik at jeg skal ha fri fra matlagningen den dagen ;)

gratulerer så mye, tenker den posesuppen smakte godt, uansett ;)

Ciao

PS, nyyyydlige roser!

Berit sa...

au da : ) det var vel der vi kjørte oss fast.. hverdagen.. vi glemte hverandre..

gratulerer med dagen iallefall : ) kanskje du kan komme med en overraskelse til ham : ))

finfin søndagskveld

MineBlom sa...

Da er du og jeg like... Min Mann kommer også hjem med blomster.. og jeg har ingen ting... Glemmer det bestandig..har for mye annet i hode...!! ;O)=)))
Men du har jo en praktfull mann. Jeg ser han for meg med sitt lure smil...
Han er jo så utrolig hyggelig.
Gratulere så mye med dagen.
Kos dere med vakre blomster og Pose suppe *ler*
Hilsen fra Birgitte ;O)

frøken ij sa...

Så nydelige blomster! Det er en omtenksom mann du har. Og det er jo en gang hverdager det er flest av, da er det bra man trives med dem :)

Jeg har skrevet helt kort om usa-turen, men har ikke fått gått gjennom bilder for å illustrere enda.. Og med 17 GB bilder sier det seg selv at det kan ta litt tid ;)

Ønsker deg en flott uke, Sylvia!

Turid sa...

Gratulerer med veloverstått bryllupsdag-hverdagene er nok de viktigste å ta vare på - det er dem et er flest av!

Tine sa...

Tillykke!
Jeg havde 21 års bryllupsdag igår :-)
Vi huskede det begge to, men ingen af os var hjemme, så det blev ikke fejret i år.
Måske næste år?
Der er det nemlig 30 år siden vi mødte hinanden :-)