Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 23. august 2011

Grafiske tendenser

Siden forrige innlegg var om uterom, kommer det et her med innerom.
Og så kan jeg vise resten av bildene jeg tok i kjellerstua.......
Endelig har jeg fått hengt opp MARIMEKKO tekstil-bildet mitt igjen. (FOKUS Anna Danielson)
Og som du kanskje har skjønt, så elsker jeg GRAFISKE ting i sort hvitt.

I kjellerstua er 3 av veggene i mur/betong, og det er ikke lett å få hengt noe opp her nede.
Dette tekstil-bildet har jeg faktisk montert med borrelås og festet til taklisten, så slipper jeg å styre med drill og spesialskruer.
Skal det rengjøres, er det bare å dra av borrelåsen, og slenge i vaskemaskinen.

Denne stakkars benken har vandret rundt i de forskjellige rom, siden vi flyttet inn.
Først som benk på kjøkkenet, så en tur i entreen, for så å endelig havne i kjellerstua, som ekstra sitteplass. Om den blir værende akurat her, er umulig å si................

Hva som befinner seg i kurvene? Garn, selvfølgelig ;)

12 kommentarer:

Berit sa...

: )) skulle til å si den var super til garn : ))

likte bildet ditt !! jeg elsker slike grafiske mønster..

et galleritips.. skru en gardinskinne med glidere langs taket.. bruk nylontråd fra skinnen og fest til bildet.. da kan det flyttes etter behov.. uten å skru i veggene : )

ha en fin ettermiddag : )

Turid sa...

Go smak har du , men så røddig e ikke æ.....har sansen for andres måte å pynte å liker det veldig- uten å kunne ha det slik hos oss.....om du skjønne...?

Eivor sa...

Kjempekjekt å følge prosjektet ditt !

Tovepia sa...

Artig med slike møbler som flytter rundt, men denne ser da virkelig ut til å ha funnet sin plass; pass av garn er et ærefullt oppdrag:O)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Lin sa...

Det er da kommet til at se rigtigt godt ud. Flot billede og god nyttig baenk.

Fru Tunheim sa...

Borrelås, det hørtes jo kjempesmart ut...

Rubia sa...

Lekker garn-sitteplass. Smart og god kombinasjon. :O)

Elisabeth sa...

Har ei venninne som har gjort det samme som deg, dvs laget bilde av en Marimekko-sirkel. Virkelig dekorativt.
Gjør seg sikkert flott som duk på et rundt bord også, vil jeg tro?

Helen sa...

Så fint det blir !

Det man setter på veggene gjrø susen, blir liksom prikken over i'en.

Så godt at den søte benken med sine 3 kurvskuffer, kunne (igjen) brukes her nede - og fylt med garn, herlig !

Ha en flott garndag - ciao

Vibekes lille grønne sa...

Morsomt å se interiørbilder hos deg for du har så god smak. Klart oppbevaringsplassen må brukes til garn! Hva ellers? ;)

Strikkeheksen sa...

Den bænk ser da ellers dejlig ud - så jeg håber den endelig har fundet "sin plads" ;-) Der ser efterhånden meget stilfuldt ud i jeres kælderværelse :-)

PS: Sjovt at få et lille "baggårdskik" i sidste indlæg :-)

eli sa...

Nå blir det fint i kjellerstua, på tide jeg tar en tur.