Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 15. juli 2011

Strikke-krus

Hvis du ikke har et favorittkrus fra før, så får du det nå! (om du er en strikker!)
SELBUROSE-KRUS!!!!
Er de ikke lekre? De ligger oppå en selbugenser som vi skal ha som modell i butikken i høst.(Strikket i deilig MITU garn)
Tilogmed borde-kanten har de fått med. Jeg MÅTTE bare ta inn disse krusene i butikken, og regner med at de flyr ut igjen like fort som de kom inn.

Ellers går dagene med til jobb, og til kos. Jeg har vært sammen med venninner, vi har spist og drukket, og gått på konserter. I sommer har jeg vært på Jarle Bernhoft og Bo Kaspers Orkester på Wrigtegaarden. I morgen hadde jeg tenkt meg på Kunsthåntverktmarkedet VILLVIN i Risør, men jeg vil se an været først......

Fingrene er litt numne for tiden. Jeg hekler jo på teppet til Snuppa, og holder på med innspurten, kanten rundt
...som ser ut som en haug med pannekaker (hadde jeg enda kunnet spise dem!)
Jeg har regnet ut at jeg må ha 34 av disse rundt hele teppet. Om det blir lekkert? Gjett om!!!! :)

HAPPY FRIDAY! Jeg har en hel flaske vin å kose meg med, skål!

9 kommentarer:

Tanja sa...

Hei Sylvia:) Godt å høre at du koser deg i sommer:) De krusene var kjempefine! Regner med at du allerede har tatt et i bruk. Teppet til Snuppa blir lekkert! Jeg har begynt på et teppe i oldemorruter jeg også, og det blir mitt feriehåndarbeide. Vi reiser til Danmark i natt, og da blir d noen timer med hekling i bilen. Du må reise til Risør og hilse på naboene mine! "Klart" har vært der i flere år. Hun som har jobbet som assistent der i fem år, er også med. Se på bloggen min - hun har lagd de glassene. De har veldig mye lekkert... Ønsker deg og dine en fortsatt fin sommer:) Klem.

Vibekes lille grønne sa...

Stilige krus! Likte spesielt godt at de har fått med broderiborden øverst på kruset også. Høres ut som du har fått med deg mye koselig i sommer og lappeteppet går unna tenker jeg! Fortsatt god sommer! :)

Eivor sa...

Det var noen flotte krus. På mitt krus står det verdens beste mor for tiden, og det er også veldig fint. Gleder meg til å få se teppet ferdig montert. Men sånne ting om sommeren tar litt ekstra lang tid.

snakkemunn sa...

En fin sommer du har. Dette teppet ditt blir så fint, jeg holder på med noen store arbeid, men de er bare skyvet i krokene. Kan ikke huske de engang. :))

ANNEPÅLANDET sa...

Imponerandes at du har fått teppet ferdig! Det minner meg på at jeg har et teppe på kistebunnen som jeg har holdt på med i fire år, minst. Ojda...

Fine krus! Hvor kommer de fra? Har ikke sett dem før. Er det Porsgrund?

Ha en fortsatt finfin helg!

Helen sa...

Dette teppet kommer til å bli super fint, og garantert videre hennes favoritt teppe ;)

Garnet ser så mykt og godt ut !?
Gleder meg til å se det ferdig, bare du få runna de 34 lappene til kantingen...hehe.

Kost meg på jente-hytte-tur i Sandefjord, i det meste perfekte sommerværet idag - hvilken lykke !

Skål og nyyyt din vin, lørdagen kveld og ennå en fridag imorgen også ;))

God kveld

PS. virkelig morsomme krus !

Rubia sa...

Knalltøffe krus og teppet ser ut til å bli lekkert ja!

Bra du tar deg tid til litt kos i hverdagen. Det er viktig!

Ninne sa...

Åå de var utrolig fine, de krusene! skulle gjerne hatt et sånt gitt! Da har jeg noe å se etter når jeg skal på tur, saser på at det dukker opp litt husflid innimellom fjellene der i nord :)

Ha en fortsatt kjempefin sommer! Jeg koser meg inne med heklekrok og Hurtigrutereprise på TV, kjempekos kombinasjon!!!

rett og vrang sa...

Har du butikk??? Krusene var jo så flotte! Har holdt på i årevis med maskinstrikk og opplevd mye rart, så diise krusene var jo spennende gjensyn! Synnøvehilsen