Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 22. juni 2011

Uheldiggris

UHELDIGGRIS, det er meg i dag!!!
Ikke nok med at det er Nattåpent her i byen i dag, men jeg trakk det korteste strået, og fikk sistevakta!
Jeg må innrømme at det er vondt å dra seg opp av utemøblene, for så å dra til jobb, sukk!

Som jeg nevnte i forrige innlegg, så får jeg altså ikke postet bilder her i dag, dobbeltsukk, men jaggu klarte jeg også å slette alle på blogglisten min!!!!! At det går an!!! (her skal det ligsom være et banneord!!)

Er det noe jeg kan gjøre?
Ellers må alle dere som vet dere var på listen, legge igjen et spor, så jeg kan begynne forfra igjen.

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Huffamegda!! Hører flere har problemer med blogger, jeg skriver i Windows Live Writer og har ikke problemer..
Ha ei god jobbøkt; skjønner det er kjedelig når sola skinner.
Klem fra meg;)

Anne sa...

Jamen Sylvia dog...sikke noget :*)
God arbejdslyst, trods alt.

RigmorNY sa...

hva er det du roter med i dag??? ;)

Marya sa...

oida så kjipt ! *gjør store øyne*
jeg forsøkte å laste opp bilde og publisere nytt innlegg ved å skrive i "rediger i html", og det fungerte visst ...

Elisabeth sa...

Forstår godt frustrasjoenen din vedr. pc-trøbbel. Jeg kjenner meg så hjelpeløs når sånt skjer. Jeg gjør ting med pc'n som jeg ikke vil skal skje, og så klarer jeg ikke å ordne opp med det igjen. Grr...

Elisabeth sa...

Huffda. Du var da skrekkelig uheldig i dag da... Men uansett så blir vel senvakten på jobb fin, du som har så flott arbeidsplass :)

Berit sa...

huffda.. trist med sistevakta.. ikke så morsomt å stå på jobb langt utover kveldene.. forbasket tull spør du meg.. folk klarte å handle før 4 en gang i verden.. hvorfor skulle de ikke klare det nå ?

har ikke problem med blogger bare med Picasa.. der driller det litt..

håper du får opp lista de igjen !

trøsteklæm : )

Rubia sa...

Huff! Noen dager skal det ikke være enkelt! Håper dagen i dag blir bedre!

Helen sa...

Åhh, så kjedelig med siste vakten på jobb, blir seint på deg da..?

Jeg greide (helt av meg selv, uten bloggers hjelp) å slette 4 innlegg etter hverandre, da jeg trodde i ett sinnsykt øyeblikk at det var "utkast" og ikke sett at det var publiserte innlegg...haha....

Da ønsker jeg deg lykke til med å "rekonstruere" din bloggliste !!

God vakt og god dag ønskes deg fre meg - ciao ;)

Ragnhild sa...

Hadde jeg bodd i nærheten, hadde jeg kommet til deg på sistevakta vettu :) Det var sikkert hyggelig - når du først kom deg opp av sofakroken...? Ha en fin St Hans! Klem

Ruth sa...

Det har vært så mange som har hatt skikkelig trøbbel med bloggene i de siste. Skulle tro fanden sto i dem. Usj. Håper alt retter seg opp igjen - helt av seg selv (det er det jeg alltid håper vil skje i sånne tilfeller).

Også nattevakt i tillegg. Av og til er livet kjipt. Trøsteklem til deg fra meg.