Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 5. juni 2011

La humla suse.....

Det er hva jeg har gjort denne helgen....
Frihelg, sol, øl og vin, god mat på grillen, ordnet i hagen, vært sammen med ungene og gode venner.
Man må jo prise sommeren når den er her!

Nå skal jeg bort noen dager på en jobbrelatert tur, til Ålesund. Og der har visst ikke sommeren kommet enda. Det blir en vanskelig jobb å pakke riktig i kofferten.
For det første, må jeg finne kofferten min. Etter flyttingen tror jeg den ligger på bunnen av annet rot.
For det andre har jeg fremdeles ikke funnet regnkåpa mi............. Men en venninne reddet meg, og kom med sin, som jeg får låne.Snille venninner er godt å ha!!

Så må jeg bare få vise noen flotte bilder av Snuppa, på hest igjen. Mange av ridevenninnene har flotte kameraer, og de tar så fine bilder. Disse har jeg lånt av dem
Ser du hvor konsentrert hun er her, mens hesten bare "flirer" og koser seg?
Er det ikke flott å se på? Jeg er iallefall stolt !!!

Vi sees om noen dager! Håper du er innom og legger igjen et spor etter deg.

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Flink ridejente du har!
Kos deg i Ålesund, og ta med deg en vindfrakk;)
PÅ nordmøre der jeg er nå, har vi sol, men en sur nordavind herjer;)
Klem fra meg;)

Fríða sa...

fine billeder af din söde pige, og flot hest. nyd sommeren, her hos mig er den i hvert fald ikke kommet.
kh.fra Island
Frida

Megan sa...

Skøn og dejlig weekend, du har haft. Dejligt at koble af på den måde.

Flot billede af din datter til hest. Det er noget af det smukkeste, en hest, en rytter! :)

berit.. sa...

akkurat det siste bildet frembringer noe heftige hjerteslag her.. min eldste drev med sporten fra hun var 6 år til min store fortvilelse.. jeg er hysterisk redd hester : )

god tur.. du får pakke støvler og en varm genser i tillegg.. t-skjorter og langbukse tar du vel med uansett : )

marit sa...

God tur til Ålesund:-) Det er en flott by- og akkurat nå i helga tror jeg nok været har vært bra! (men vind-og vanntett er lurt;-)!)

Her på Stad er det strålende sol, men litt kald vind...har rota litt i hagen, og sydd litt, og nå er dt snart middag...

Tøff jente du har!

snakkemunn sa...

Du har rett til å vøre stolt, supre bilder.
God tur til Ålesund(ta med deg et godt sjal):))

Helen sa...

Hallo, her kommer ett lite sport fra meg ;)

Flotte hestebilder av din datter, spesielt det første som du skrev selv, hun så konsentret og hesten bare ler....herlig !!

Ja, kjenner meg igjen ang pakking, man vilhelst ikke ha med for mye, og når været er så forskjellig enn hvor du bor, er det en liten utofrding, som du sikker får løst og pakket og klar til avreise er du nok snart - GOD JOBB-TUR - håper du får masse inspirasjon ;)

Ciao

Tanis sa...

Flotte bilder av frøkna,jeg ser at hun koser seg.Du må ha en fin tur til Ålesund,så snakkes vi til helgen,vi er hjemme natt til fredag.

Harmonica sa...

Flinke Snuppa!!! Det var et blinkskudd. Ønsker deg riktig god tur. Du har vel pakket med deg nok strikketøy vil jeg tro... Regntøy er vel ikke så viktig, hva...? ;-)

Turid sa...

Flotte bilder av heste jenta di-all grunn til å være stolt!
Heldige du som skal til Ålesund- har faktisk vært der , to, tre år sia - kjempeflott by , masse å se og fotografere.
Kos deg -

Marianne sa...

Så skønt du har det... dejlige billeder af Sophia... Når jeg ser billeder på din blog så længes jeg.... efter jer alle og Norge og ikke mindst Porsgrunn. Ha en god tur til Ålesund

Ruth sa...

Ålesund er så flott da. Jeg var der et par uker i en jobb jeg også, for mange år siden riktig nok - men stedet har satt seg fast i hodet mitt. Lekkert og med mange herlige spisesteder. Kos deg så mye du kan.

Elisabeth sa...

God tur til Ålesund, Sylvia. Det er en flott by!
Ta deg en tur opp på Aksla, så får du et spektakulær utsikt over byen og øyene utenfor.

Anonym sa...

Klart man skal nyte solen når den er her. Det er ikke for mange av disse dagene her i landet. Jeg kosa meg med beising(!!)

Eivor sa...

Ja, her på Vestlandet har vi også hatt en fantastisk flott helg.
For noen fine foto av hest og rytter - forstår godt du er stolt !

Lin sa...

Kos deg i Aalesund. Sandelig flotte billeder af Snuppa. Skjoenner at du er stolt

eli sa...

Tenk at du ikke har vært på vestlandet før. Der er det så flott! Så fine hestebilder, du må forstørre og ramme inn jenta.