Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 19. juni 2011

Bokstavlek

Jeg følger ikke helt med på hva som er "IN" på Interiørfronten hele tiden, til det vil jeg ha min egen stil. Og det med å ha bokstaver til pynt i stua, har heller ikke vært helt meg.
Men så nevnte Mannen at han ville ha noen på kjøkkenet, feks MAT

Så gøy, tenkte jeg, men synes ligsom at det ble litt kjedelig........ så jeg kjøpte disse
Det må jo være internationalt, tenkte jeg.
Men jeg visste ikke helt hvor vi skulle ha dem, så jeg satte dem i vinduskarmen............... (kanskje til glede/ergelser for naboene.....?)

Etter noen timer, hadde Mannen vært innom kjøkkenet (det er jo der han trives best......he he ), og så stod det plutselig
Hi hi....så morro! Her måtte vi bare følge opp med mer morro, så jeg forandret litt igjen, til
Det er mulig vi må kjøpe oss brettspillet SCRABBLE i sommer, slik vi holder på!

Men i morra skal jeg kjøpe bokstaven   M , for å lage flere ord................
Kan du gjette hvilke?

11 kommentarer:

snakkemunn sa...

Det må nå være meat det da. Ja, vi blir påvirket selvom man ønsker egen stil. klem.

Anne sa...

Team...:O)

Torunn sa...

Hihi...herleg!! Team? Meat? :)

Harmonica sa...

Eller hva med EAT M..? Altså må dere spise ting som begynner med M f eks en hel uke...? Muggost,mårpølse,makrell.... flere gode forslag...?

Vibekes lille grønne sa...

Dere trenger ikke scrabble, bare noen flere store bokstaver å leke med! Moro! :)

Strikkeheksen sa...

Tjah, det er ikke så svært at gætte - I må da ha mange flere bogstaver, hvis I skal fortsætte den leg ;-)

Sjovt du nævner det, Desigual er også mit absolutte yndlingsmærke, faktisk er tunikaen jeg har på under den røde cardigan en Desigual og kjolen i mit forrige indlæg er også en vaskeægte Desigual - fantastiske ting, de laver :-)

berit.. sa...

hadde min mann foreslått noe slik, hadde jeg ringt de hvitkledde : ))

ordlek er morsomt.. kjøp scrabble og legg nye ord hver dag.. just for fun : ))

Tovepia sa...

Da blir det vel Meat, team, mate, atem, tema, meta osv:O))
Herlig, synes jeg!!
Klemmings;)

Helen sa...

Hahaha - herlig - bra humor på mannen din !

Skulle likt ansikts uttrykket ditt da du kom inn å se, "ate"....hehehe

Ja, du har jo australeske "mate", for det er vel kanskje også mannen din, din beste mate...?? (kompis,venn)

Da venter jeg i spenning på hva som skrives imorgen ;)

Ciao ;)

Rubia sa...

Gøy med bokstaver. :O)

Elisabeth sa...

De fleste kombinasjonene med M er vel allerede nevnt :) Morsomt med bokstaver på kjøkkenet!