Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 14. mai 2011

Vårens og kanskje høstens slager.....

Til den siste strikkecafeen vi hadde før sommeren, fikk jeg låne alle modellene til PUNO-heftet 2, fra Rauma. jeg sendte alle tilbake etter påske, unntagen denne
Denne falt nesten alle for, og ALLE kler den. En fantastisk flott modell. Så jeg MÅTTE bare låne den en stund til, så alle får sjangs til å prøve den på. Er den ikke flott?

Jeg strikket jo min kåpe i RØDT, og bruker den mye. Nå i disse skyfulle regnværsdager, kan jeg bruke den masse. Den varmer nemlig så godt, og er så myk og god å ha på seg.

Denne modellen jeg låner, finnes også som vest, og den har jeg bestemt meg for å strikke til høsten. I mellomtiden strikker jeg på ØRTEN prosjekter av gangen. Ikke rart jeg ikke blir ferdig med noe.
Og hele tiden dukker det opp mange fristelser jeg har lyst til å begynne på, helst med det samme.
Det er godt man ikke er arbeidsledig!
God lørdag.

16 kommentarer:

Tovepia sa...

Direkte nydelig!!.. denne må jeg se nærmere på;)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Tanja sa...

Wow!! Den var lekker, Sylvia... Kler den alle sa du...:) Ønsker deg ei kjempefin helg:) klem

Anne sa...

Som den er smuk Sylvia :D
Mon jeg får vesten at se, når vi mødes til strikkefestival...uha som jeg glæder mig til at se dig igen :D Vi skal have en god tid på Fanø sammen med Marianne :D
Hils familien...nu vil jeg se Melodi Grandprix :)

Tanis sa...

Her går det i strikking som alltid,du er flittig Sylvia.Her vi er nå så trenger vi heldigvis ikke noe strikketøy. Det eneste vi trenger her er bikini ,shorts og en tynn overdel. Herlig savner ikke regneværet en gang.
Klem til alle fra oss her nede.

Elisabeth sa...

Det var en helt nydelig jakke :)

berit.. sa...

så nydelig ut !! liker slike jakker : )

tror det er sunt å ha flere prosjekt samtidig : ) iallefall om man holder på med et stort arbeid.. kan være godt å ta en pause da : )

ha en fin søndag : )

Ninne sa...

Så nydelig kåpe! Jammen er du tålmodig som legger ut på sånne strikkeeventyr! Jeg syns jeg strekker meg langt når jeg strikker genser, jeg...

Ha en fin søndag og riktig god søttendemai :)

Elisabeth sa...

Der er'n jo, Sylvia - kåpa "mi". Så gøy at du reklamerer for den.

Holder på å strikke på den, men er så mye annet å gjøre ute i disse travle mai-tider, så går ikke så raskt som jeg hadde håpet. Men i dag blir det å være påsitter i bil, så da skal jeg nok få strikka endel.
God søndag!

Megan sa...

Utrolig flot! Jeg elsker lange cardigans og trøjer, specielt i vintertiden, men de kan jo også fint bruges som overtøj på dette tidspunkt af året. Hvis det altså ikke regner! ;)

Jeg sender dig en e-mail. Vil mægtig gerne have lidt insider-viden om Barcelona, lidt ideer ;)

Knus og god dag

Mayen sa...

Vannvittig fin kåpe/jakke!!!Den kunne æ tenkt mæ å strikke, men tror ikkje armene klarer store prosjekt for tiden..Men det er lov å drømme... Klem

Helen sa...

Oh, yesssss, denne liker jeg også !

Må da være super til neste høst?!

Så er da dette Rauma garn?
Pinne nr? ...alltids viktig å vite, for da får man en anelse hvor lang tid det tar å strikke.....

Ja, til flere strikke-tips-prosjekter, Sylvia ;)

Takk skal du ;)))

god søndags kveld og god strikkeuke ønskes deg !

Helen sa...

Ps, la meg til som følger ;)

Sagt Med Hjertet sa...

Heia!
Så godt å se deg igjen. Håper at alt er bra med deg og at livet gir deg rikt av det du trenger.

God klem fra Eirin

Rubia sa...

Den er rett og slett nydelig! Og ligger høy oppe på lista mi. Jeg må bare få bestemt meg for fargen og komme meg nedom å kjøpe garnet.

Lin sa...

Ih, den var laekker.
Saa heldige at I har regn. Toerken er allerede startet hos os.

Gitte sa...

Altså Sylvia - jeg er helt forelsket!!! Den er da fantastisk smuk.
Endnu et strikkeprojekt er kommet på ønskelisten, som i forvejen er lang....