Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 1. mai 2011

Slapp av

Etter en lang arbeidsdag i går, var det godt å slappe av på kvelden. Alle de andre var ute, så jeg var helt for meg selv. Noen ganger er det bare så deilig
Tenne masse lys, på med litt musikk (eller så er stillheten også god).
Åpne en boks øl, lage litt mat, og nyte et Interiørmagasin sammen med en cappuchino.Mmmmm
Dagen i dag er selvfølgelig brukt til husarbeid. Veldig deilig når alt er rent og ryddig. Men dagen etter, kunne man tro det var en uke siden sist man gjorde rent.

Ellers har jeg nettopp vært ute og fått meg litt frisk luft, og en dose hest igjen. Snuppa er på sprangtrening i helgen, og da er det gøy å følge med. Måtte ta litt bilder også, og lover at det blir de siste på en stund (regner med dere er gått lei alle hestebildene mine nå, hi hi....)

Ja, det ser høyt ut, men hun bruker sikkerhetsvest, Gitte ;)
Ha en fin 1 mai!

7 kommentarer:

berit.. sa...

hadde litt problemer med å komme inn her.. sikkert noe tull i blogger igjen..

slike kvelder lever jeg lenge på.. den stillheten og det å kunne sitte ned å vite at man trenger ikke gjøre noe som helst, er vidunderlig : ))

dyktig datter du har : )) min eldste holdt på med ridning men jeg er ikke så glad i de der : ))

nyt søndagen ..

Turid sa...

Åååååååååååå- æ hadde skrevet DEN laaaange kommetaren til deg , så var det no tull med at adr: e.l. ikke kunne finnes.
Koselig med heste bilda Sylvia -æ holder ut med de , om du holder ut me mine turbilder.
Hadde skrevet masse om forskjellige interesser o.sv. -lære av hverandre , bli kjent -ja du skjønner selv, men alle de fine ordan forsvant ut i cyber space- kort og godt- gla i dæ , ha en flott søndag fortsatt.

Tovepia sa...

Å være alene er gull verdt innimellom, da koser jeg meg også, men det skyldes jo vssheten om at det kommer noenhjem igjen;)
Nyt kvelden,klem fra meg;)

ANNEPÅLANDET sa...

Deilig å slappe av en gang i blant, alle trenger det. Men øl og cappuchino syns jeg hørtes ut som en underlig blanding - haha. Håper uansett du hadde en fin helg - og gleder meg til å se detaljene på toalettet. Jeg elsker oppussing (så lenge jeg slipper å gjøre den selv...).

Rubia sa...

Hjemme-alene dager er helt nydelige. Da kan man både kose seg og få unna ting i huset i fred.

Hester er flotte dyr, så bare kom med dem!

Ragnhild sa...

Så deilig med en kose-seg-alene-dag :D - skikkelig batterilading! Klem

mimmi-leone sa...

Hørtes ut som du hadde en koselig kveld.
Godt med slike kvelder.

det var pavlova jeg prøvde å bake, aldri mer fruktsukker, det funket ikke.

Ønsker deg en fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone