Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 9. mai 2011

Nytt sjal i en hektisk uke

Det er fullt kjør på jobben for tiden. Siste innspurt for Konfirmasjoner og 17 mai...........så desverre har jeg neglisjert bloggen min i det siste.
Men et nytt sjal har jeg rukket å få ferdig. Enda et ANNI-sjal
Jeg har vært flink og brukt fra garnlageret mitt. (da nevner jeg ikke garnsalget jeg var på forrige uke.....kremt!!)
MALABRIGO heter dette garnet, og det hadde jeg spart på en stund, og gledet meg til å strikke med.
Men det var som å strikke med bomull!!! Ingen favoritt her i huset.............

Men så ble resultatet veldig bra, og det er mykt og deilig å ta på. Helt som forventet, egentlig!
De små knoppene strikket jeg ikke med, denne gangen. Husker alt klunderet med dem sist. Og det er like pent uten, ser jeg, så why bather the knupps?

Hva jeg strikker på nå? Ikke bli overrasket, men det er et SJAL!

19 kommentarer:

vår lille verden sa...

nydelig!:O))go klem

berit.. sa...

kjempeflott og en herlig farge : )

håper du får en fin dag selv om det er mye å gjøre : )

Eivor sa...

Så flink du er - sjalet ble helt nyydelig !

Fru Kahr sa...

Hvor er det et fin lille sjal:-)

lise sa...

Sjalet ble veldig fint, til tross for fargen. ;-)

Turid sa...

Like den skarpe blå / turkise fargen....

Megan sa...

Flot sjal og jeg kan godt lide farven. Ville have passet fint til mine sandaler i går! ;)

Ha' en fin aften. Knus.

snakkemunn sa...

Flott at sjalet ble like fint utn klumpene, hehehe. Jeg synes det hadde en nydelig farge og flott var det. :))

Sisselshverdag sa...

Nydelig sjal og herlig farge. Har planer om et sjal jeg også, men det havner alltid laaaangt ned på lista ;)

Ha en herlig mandagskveld :D

Lin sa...

Laekker farve. Det med klumperne, det kan man ikke se. Saa har du bare opfundet et nyt sjal.

Gitte sa...

Meget, meget fint sjal.

Jeg har også printet mønsteret, så måske det næste sjal bliver et sådant.

Tusind, tusind tak for de fine knapper. De andre tror jeg bliver syet på mit råhvide sjal. Hvem har ikke brug for lidt magisk lykke ;-)

Gitte sa...

PS: Godt at vide det med vesten ;-)

Helen sa...

Hei Sylvia, fant deg via bloggen til Elisabeth.... fikk så lyst til å strikke samme type sjal som hun viste bildet av, og du var så snill å fortelle pinne nr !

Skal hjem til norge i helgen, så da skal jeg sjekke ut Husfliden i Tønsberg - håper de selger dette garnet...

God kveld ønskes deg ;)

berit.. sa...

: ) fikk vite at oteren heter Otto : ) har er tam.. derfor rikket den seg ikke da vi kom nær.. han er vant med biltrafikk og bor i en kjeller et stykke herfra :))

Elisabeth sa...

Hei Sylvia.
Syns sjalet ble lekkert i blåfargen også. Sprekt! Det hvite var jo så delikat. Rart hva farger gjør med uttrykk.
Så du jeg reklamerte for butikken din i strikkeinnlegget???

Solveig sa...

Nydelig sjal!

Rubia sa...

Lekkert sjal og nydelig farge!
Ikke slit deg helt ut nå da!

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Så flott et sjal. Ja, er ikke det garnet godt å strikke med. Du og sjal altså .... skal bli moro å se hva du er i gang med nå.

Ninne sa...

Så lekkert sjal! Jeg er kjempeglad i akkurat den konstruksjonen og formen på sjalet er helt perfekt! Nydelig farge også! Passer perfekt til kjølige sommerdager ved sjøen!

Ha en fin dag !!