Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 31. mai 2011

Flower power

Når solen ikke skinner, og varmen uteblir, ja da må man fikse det selv!
Et sitteunderlag for sommeren, med masse sol og varme i seg!!!
Og så matchet det stolene mine ute i hagen også. Ikke verst. Men de skal ikke bli i min hage, men utenfor butikken, så kundene kan bli inspirerte!!
Oppskriften er fra RAUMA. Og disse er heklet på nål nr 10 med dobbel VAMSE, og tovet etterpå.
Kjempeartig å lage, og resultatet er vel hyggelig nok?
Det kommer snart en til.................

Jeg synes de er koselige, jeg. På en utslitt trestol,en krakk eller i en trapp, vil blomsten skinne omkapp med sola. Lager man mange, kan de slenges ut på en stor plen til pynt.
Og det beste av alt; man slipper å luke!!!!!

En som synes det er greit med litt regn, er pusen vår
Naturlige drikkefat finnes det mye av, rundt omkring nå. Veldig greit, synes pus.

Mens jeg synes det er på tide med litt sol nå!

9 kommentarer:

snakkemunn sa...

Det ser veldig koslelig og innbydende ut når det står en slik stol utenfor en butikk.
Takk for deltaging til rotet mitt, forstår at det er slik det må være.(kurver for å skjule) :))

Anne sa...

Solen kom til Danmark i dag..det har ellers været så koldt og blæsende :) Jeg håber solen når Norge snart :D

Ruth sa...

Vi har hatt sol i hele 40 min. nå og jeg har satt igang en maskin med ssengetøy og håper jeg kan få tørket dem på snora ute. Men jeg er vel kanskje vel optimistisk - det har regnet uavbrutt i 3 uker. Sukk.

Men sitteunderlaget ditt var knall. Det likte jeg.

Bente sa...

Hei, fant en ny herlig blogg som er din og har lagt med til som følger. Det bilde du har hvor det står sjokolade synes jeg ser interesant ut. Har du strikket eller heklet pulsvarmere?

Bente

Gitte sa...

Skøn lille pude. Om den varmer nok ved jeg ikke rigtig ;-) Tror der skal en størrer model til. Her blæser og regner det igen. I går var rigtig fin.

Lækker Camomille.

Rubia sa...

For en koselig blomst!

Og i dag kom solen også! :O)
Håper den holder seg her til i morgen.

Mayen sa...

Litt ruskevær her også, får liksom ikkje helt starta utelivet for fullt! Forresten et flott sitteunderlag du har laget;-) Klem

mimmi-leone sa...

Så flott sitteunderlag du har laget, og det passet jo perfekt på den grønne stolen.

Ønsker deg en nydelig dag, kos deg masse!

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Kjempefine sitteunderlag du har laga, det ser ordentlig koselig ut. Lekre farger også.