Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 19. mai 2011

En helt vanlig dag

En deilig fridag. Varm kaffe og kjeks. Stillhet og ro........
Ingen planer før senere i dag. Så deilig å ta livet med ro, og gjøre det som faller en inn. Kanskje strikke litt, eller lese.
Så godt å gjøre ingenting, etter uker med jobb, mas og stress.

Til helgen skal jeg på tur med noen jenter på et kreativt sted. Hvor jeg gleder meg villt til det! En venninne jeg tidligere malte med, skal være med på en utstilling der. Kanskje det inspirerer til å ta frem malersakene mine igjen?

Håper dere alle får en deilig dag i dag!

11 kommentarer:

Kristin Helene sa...

Ønsker deg en herlig og vel fortjent fridag, og god tur på kreativ-helg :))

ANNEPÅLANDET sa...

Nyt fridagen! Det høres ut som du har stått på hardt i det siste, så da trenger man å flate ut litt.
Jeg var på strikkehelg på Holmen gård for noen år siden. Veldig fint sted, og fullt av kreativ inspirasjon. God tur!

Sagt Med Hjertet sa...

For en deilig dag! ;-)
Nyt livet og helgen og la deg inspirere, gode du!

Alt godt fra Eirin

snakkemunn sa...

Deilig med en slik dag. Ingen måting og ingen som tyter på deg. Kos deg videre. :))

Megan sa...

En helt almindelig dag kan ende med at blive helt ualmindelig dejlig! :)

God weekend. Knus.

Tine sa...

Håber du har haft en rigtig dejlig dag.
Og hav en rigtig dejlig weekend :-)

Elisabeth sa...

Håper dagen ble akkurat slik du ønsket deg den, Sylvia.
Nyt helgen på Holmen gård. Gleder meg til å lese om det her senere? Kanskje?

Muffin sa...

Kos deg masse i helga, håper du finner frem malepenslene igjen :) Artig å male!

Rubia sa...

Ha en strålende fridag! Og en flott helg! Synd du ikke var i butikken i går. Ingen der som visste stort om det vi skulle ha. Men vi prøver igjen seinere vi. :O)

Helen sa...

God tur til Holmen Gård, hørtes spennende ut !

Håper du forteller litt derfra....

Kos deg med kreativ helg ;)

Ciao

Turid sa...

Håper du får det knall bra i helga!