Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 30. april 2011

Tidlig på`n

Hjesph.........dagen startet kl 06 i dag morres. Snuppa og 2 venninner skulle møte i stallen kl 07, for de skal delta på Sprangstevne i dag. Selv skal jeg være på jobb hele dagen, så jeg får ikke sett, men regner med å få noen sms`er i løpet av dagen.
Det er bare å krysse fingre, tær, hover og hestehaler!!

For to dager siden var jeg på et koselig treff igjen. Det var som vanlig sammen med Åse, og så var også Tanja med igjen. Sist gang, overrasket vi Tanja, men denne gangen planla vi det hele.
Her er jentene, Åse (til venstre) og Tanja. Vi fikk faktisk ikke strikket en eneste maske, for vi hadde så mye å prate om. Men sånn skal det være!!!
Jeg håper vi sees snart igjen, jenter!

Ellers står det litt stille med toalettrommet vårt. Vi venter på en stilig designer-vask vi skal ha der. Og med Påsken imellom, kan det ta litt tid.
Men en sniktitt kan du vel få..........
Vi lager noen spennende detaljer der inne, så bare vent å se.

Jeg er snart på beina til jobb, men ville bare ønske alle en riktig fin helg!

8 kommentarer:

Eivor sa...

Lekre farger på toalettet...
Ønsker deg og dine i strålende fin helg !

vår lille verden sa...

Så spennende med nytt bad..Ser du bruker Panel på vegger..Det er så fint:)go klem

Elisabeth sa...

Er nok litt surt å være på jobb når datteren er med på noe slikt, selv om du elsker jobben din :) Badet blir lekkert, herlige farger.... Farmenlua er populær blant ungene her på strøket, når én først fikk skulle alle ha, og det er nok fordi de har sett den på tv ;) God helg!

Anne sa...

Intet så godt som blogtræf :D
Hvor ser det spændende ud, det I går og arbejder med i huset :D
Tror det går super for Snuppa :D

GOd arbejdslyst :D

Turid sa...

Dagen begynne om mårran- brukte min pappa å si.....ja , ja , men det e no tidlig likevel!
Krysser fingan for heste snuppa di.
Koselig blogg treff har du fått me deg igjen- så heldig du er!
Spenninga er stor for hvilke detaljer du har funnet på for toalett rommet..
Go helg - når du får tid å nyte den!

Elisabeth sa...

Fine fliser. Blir gøy å se ferdig resultat. Ta en titt innom den "nyfødte" bloggen min da vel, Sylvia. Har vært et langt svangerskap. Du har vært med på å inspirere meg til unnfangelsen.
Ha en god søndag.
Er forresten såvidt i gang med kåpa.

Mvh Elisabeth

LivM sa...

Så koselig dere har det, er nok litt misunnelig :-) Kanskje vi kan treffes en gang. De andre to kjenner jeg jo allerede!

Rubia sa...

Skravling er veldig viktig!

Du har de samme fargene som meg på badet ser jeg. Må jo bare bli stilig da. :o)