Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 17. april 2011

Sysselsetting

Jøss, har det allerede gått en uke siden sist jeg var innom......
Dagene bare flyr, og det er noe som skjer hele tiden.
Forrige uke var ekstra travel, det er derfor jeg ikke har vært på nett. Jeg har rett og slett ikke vært hjemme nok.
Litt puslerier har det blitt innimellom det travle. Det har blitt flere av disse heklede pulsene

Egentlig var det to par, men jeg har gitt bort det ene. Tilbake er disse, som jeg skal ha liggende, i tilfelle jeg treffer noen som virkelig trenger dem.

Disse er også heklet i Tynn Alpakka på nål nr 3. Og det går to par små pulsvarmere på et nøste.

HOBBYROM - ATELIER - KONTOR - OPPHOLDSROM
I løpet av uken ble også hobbyrommet mitt ferdig. Jeg er såååå fornøyd med det, men jeg har faktisk ikke rukket å nyte det riktig mye enda. En liten titt vil du vel ha?

Den gamle spisestua vår (i furu) har endelig kommet til sin rett her. Og jeg er altså ikke ferdig med å "innrede" eller la meg si det slik : Å fylle opp rommet!
Her tror jeg det snart vil bugne, for jeg har ikke hentet inn halvparten av det jeg har engang.

Men det ble vel ikke så verst, siden det så slik ut i begynnelsen

Nå står det et lite toalettrom for tur, og dvs at vi blir ikke arbeidsløse på en stund!

14 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fint du har fått det på hobbyrommet! Travelt er det innimellom, da må vi bare priorotere, selv om vi har blogg :)

Tovepia sa...

Du får et flott hobbyrom!! Jeg har et selv, men havner allikevel på kjøkkenet...der vi sitter...med rotet mitt:O) Med symaskina står på rommet..og alt garnet mitt, så klart:O)
Flotte pulser som vanlig!!
Kos deg videre denne påska, skjønner du har nok å gjøre;) Klem fra meg;)

karna sa...

Gratulerer med egen hule, det er herlig å ha!

Anne sa...

Som I dog knokler med jeres nye hjem....I arbejder hårdt :D
men hvor bliver det flot :D

vår lille verden sa...

Det ble et fint hobbyrom!Pulsvarmerne er kjempesøte:)God palmesøndag:)Klem

berit.. sa...

gratulerer med hobbyrom.. synes det ser superkoselig ut allerede.. flott å ha plass til et stort bord så slipper man å bruke kjøkkenet og rydde til hvert måltid når man er i gang med noe..

nyt rommet, kommende uke og påsken !

takk for gode ord.. det føles litt bittert å måtte gi opp drømmen men hvem vet hva som skjuler seg bak neste sving; )

klæm fra mæ

snakkemunn sa...

så gøy det må være å få pusse opp nye rom i ny leilighet. Du får det så fint. :))

Harmonica sa...

Grattis Søs, så fiiint det ble!! Håper du kommer til å kose deg mye der nede. Selv står kjeller-TV-stua vår nesten urørt nå som godværet har kommet. Da flytter vi nesten ut. Jeg har nytt helgen i hagen. Nok å ta seg til..

Vibekes lille grønne sa...

Så fint det ble! Stor forskjell fra utgangspunktet.

Skjønner godt at det er travelt, men hyggelig at du får tid til å blogge litt likevel. Pulsene ble lekre, og i dag var det vær for slike her med kald vind!

Ha en fin påske! :)

Sisselshverdag sa...

Så flott arbeidsrom :D Håper du får tid til å nyte det i påska, dvs håper nå du får flott vær og tid til å være ute også. Litt av hvert er vel det kjekkeste :D

Ønsker deg ei flott påske :D Klem

Fru Tunheim sa...

Flott å ha et eget hobby/arbeidsrom der en har det mestge for hånden når en trenger det og ikke må ha ting liggende både her og der.Ha en fin påske

Rubia sa...

Så koselig rommet ble!

Jeg er helt enig, det skjer alt for mye om dagen og man rekker ikke nyte dagene som man virkelig burde.
Så nå ser jeg frem til ett par ekstra fridager. Og de skal NYYYTES!!

Ha en flott påske!

Marianne sa...

Det er så koseligt.... jeg vil elske at sidde der og hygge med dig...

Gitte sa...

Det bliver så lækkert det hele, og som I da arbejder ;-)

Det bliver skønt når alt er færdigt. Vi har boet i vores hus i 13 år snart - og vi er ikke færdige endnu ;-)