Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 2. mars 2011

Snart ferdiiiig....

Ja, litt stille her nå, men grunnen er at jeg strikker og strikker........på genseren fra forrige innlegg.
Den er strax ferdig, og jeg har snikprøvd den, og den sitter som den skal. Må innrømme at jeg rakk opp det jeg tok bilde av, for det var altfor digert. Kan vi ikke kalle den for prøvelapp, da?

Og jeg har snart en til på pinnene, for Snuppa har allerede bestillt en maken til seg selv..........Det er ikke meg imot. Jeg blir alltid glad når hun vil ha noe jeg har laget.

Så sees vi om litt............. ;)

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Gleder meg:O)

Megan sa...

Flittig og fokuseret. Dejligt at du snart er i mål! ;)

Knus og god aften.

berit sa...

jeg vil også ha turbopinner :))

RigmorNY sa...

Jeg har tredje Marius på pinnene, men nå går det sakte. Jeg er som deg, når ungdommene vil ha det jeg strikker, ja da strikker jeg. Kan love deg at de har sokker i massevis, noe de har bed meg så inderlig med å slutte å produserer til dem ;)) hi hih hi hi hi

Rubia sa...

Gleder meg til å se den ferdig. Du må ta den på deg på strikkekafeen til uka!

Mayen sa...

Venter i spenning på resultatet;o)

Fru Kahr sa...

Spændende:-)

Vibekes lille grønne sa...

Det høres ut som en prøvelapp som jeg pleier å lage også ;) Turbopinner er bra, morsomt med prosjekter som går fort og er artige å strikke! :)

Anonym sa...

Hei.
Takk for god hjelp på mandag. Du må være et varp for butikken du jobber i, slik du inspirerer kundene dine. Her er to nye strikkeprosjekt på pinnene.
Det var moro å se det flotte røde sjalet ditt, og den lilla nye genseren du holder på med. Spennende garnkvalitet.
Jeg kommer plutselig tilbake til butikken. He he...

Mvh Elisabeth