Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 28. mars 2011

Koselig treff

I kveld var jeg på "treff" igjen med min venninne Åse, som har bloggen Flittige hender-varme føtter.
Vi treffes på halvveien, og skravler og koser oss. Litt strikking rekker vi også............

Før vi dro hjem, dro vi inn på dametoalettet for å ta et fellesbilde i speilet. Det var så morsomt, sist vi gjorde det. Se, her er vi
Mens vi holdt på å leke fotografer, lo og tulla, så slukket de plutselig lyset. Det var nemlig stengetid!!!!!!
Vi stabbet oss ut derfra, og håpet at vi ikke glemte igjen noe der inne.

I fjor sommer lærte jeg Åse å hekle, og siden har det sittet i fingrene hennes. Og tror du ikke at hun hadde heklet RØDE pulsvarmere til meg, da!!!! Jeg ble såååååå glad for dem. Er de ikke flotte?
De skal brukes hver dag fremover, så jeg må nok holde meg til rødt....hi hi

Gitte, jeg lover å gå kledd i noe rødt når jeg skal til Fanø Strikkefestival  i September, så lyser jeg opp på lang vei!!!
YES, jeg skal til FANØ atter en gang, sammen med mine Danske venninner, Anne og Marianne. Jeg regner med å treffe flere bloggere der, så bare kom bort til meg, om du kjenner meg igjen. Jeg elsker å treffe nye mennesker! Og vi alle er der for den samme tingen: interressen for garn og håndarbeid.

Da gjør det ingenting om vi er helt forskjellige, ikke snakker samme språk eller er på samme alder. Det er nemlig den samme interressen som fører oss sammen.Åååååå....hvor jeg gleder meg!!

Og så gleder jeg meg til å treffe på deg også, Marianne

Om jeg skal ha diger koffert i år? Ja, gjett om!.

PS: Snart skal jeg si hva det røde jeg strikker på er.......... ;)

8 kommentarer:

Tanja sa...

Såååå koselig å "se" dere! Neste treff blir vel 28.april håper jeg;) Hadde vært gøy! Så flotte pulsvarmere Åse har heklet til deg da! Rødt er kjempefint, og du kler det jo så godt. Bra dere koser dere:) Synes jeg ser dere når lyset blir slukket...hehe:) Ligger nok igjen et garnnøste eller en strikkepinne..
Den strikkefestivalen høres utrolig gøy ut, skjønner du gleder deg til det:)

Rubia sa...

Det er så koselig med sånne møter.
Nydelige pulser du fikk. Vledig deg. :O)

Kos deg i Danmark!

berit.. sa...

hi..hi.. synes jeg ser dere famle rundt der i mørket : ))))
Koselig med slike treff : ) Flotte pulsvarmere.. og strikkefestival høres gøy ut :)

ha en flott dag : )

snakkemunn sa...

Ja, dette kan dere kalle koselige treff. Så kjekt at dere tar dere tid til dette og treffes slik. Flotte pulsvarmerer du har fått og flått med de fargenyansene. Heldig du som skal på Fanøfestival. :))

Eivor sa...

Så kjekt å få se dere to !
Synes jeg ser og hører dere to famlende rundt i mørket.

Strikkeheksen sa...

Ih, jeg håber også at komme til at møde dig på Fanø og da jeg bla. følges med Gitte, lyder det jo til at der er gode muligheder :-) Det skal blive nogle dejlige dage i selskab med kvinder og garn :-)

Hvor ser I søde ud, godt I nåede at få taget billedet inden lyset gik ud ;-) Og de pulsvarmere er vildt flotte - det er klart, du må bruge dem hver dag :-)

marianne østergaard sa...

Uh ha ja hvor jeg også glæder mig til Fanø.Godt at der er Uldfestival i Saltum i Maj , i mellemtiden for det er så dejligt at komme ud og møde glade strikkere og søde strikkepiger man kun har mødt på nettet - som dig , Sylvia !Vi ses hos Uldsnedkeren i Sønderho !!

Ragnhild sa...

Så kjempekos å treffes sånn - den grønn- og den rødkledte! Og så fine pulsvanter du har fått! Du har nok vært en god læremester, vettu! Fanø-festivalen kolliderer vel med Strikk i ørska...? Ha en fin dag!