Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 27. mars 2011

Heartland

HJERTER er alltid en sucsess. Det er ikke bare til jul man kan ha røde hjerter. Jeg strikker selvfølgelig på noe rødt, og her inneholdt det også hjerter
Å ta bilder av rødt, er nesten en umulighet. Dette var det beste jeg fikk til.
Det jeg strikker, er altså fra det siste Alpakka-heftet til Rauma, og jeg strikker i PUNO. Kan du gjette hva jeg strikker?
Jeg følger som vanlig ikke oppskriften, så slik ser det altså ikke ut på mønsteret. I do it my way!

Jeg kjøpte ikke bare 2 puter sist, men 3. Denne her havnet i "kose-rote-kroken" min, der jeg sitter å strikker

Det er et gammelt postkort-trykk. Veldig sjarmerende, synes jeg.
Og nå fikk jeg jammen lyst på ferie også!!!

Hygg deg på en søndag, før hverdagen tar deg på en mandag!

9 kommentarer:

berit.. sa...

Ser flott ut det du strikker på :)

Kremmerhuset har mye fint.. og det koster heller ikke skjorta :)

god søndag til deg :) klæm

Gitte sa...

Sjovt nok så er du også altid i rødt i mine tanker ;-) Så hvis du ikke har rødt på når vi skal mødes på Fanø, ja - så finder jeg dig slet ikke.

Spændende hvad det bliver til - lækkert ser det ud.

Min datter tegner altid hjerter - uanset årstid......

vår lille verden sa...

kjempepent og koselig!:)

Lin sa...

Som Gitte maa jeg sige at du er "the lady in red". Nysgerrigheden tager over. Hvad strikker du?????????

lise sa...

For en kul pute! Og rødt strikketøy er jo bare deg!

Rubia sa...

Spennede. Gleder meg til å se hva du holder på med nå.
Det er jo så mye lekkert i det Puno-heftet.

Når er neste strikkekafe?

Turid sa...

Hei og gomorn på en mandag Sylvia!
Æ tror du strikker lue, og hvis du ikke gjør , så må du begynne snart for no har æ omadressert all sneen vi får hit sørover , bla. til deg- la du merke til hva æ sa "no har vi ok sne!!
Den nye puta di er en av mine favoritter-har faktisk Kremmerhuset ikke såååå langt unna -i Alta,og der er man jo innom fra tid til annen.
Ellers sånn så har æ garn på pinnene hele tia æ også , tunikaen som æ begynte på skal felles under armene nå , da trenger æ litt hjelp, så den er på "vent" for tia-nå har æ småe barne votter under produksjon.
Slutter av her -så det er flere som får plass. Ha ei ny og flott siste uke av mars-tenk det!

tintin-44 sa...

Skikkelig stilig den postkort-puta!

Ragnhild sa...

Her kommer det fornyelser over en lav sko! Lekkert! Og 'det røde' blir sikkert MINST like lekkert, tenker jeg ;) Klem