Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 25. februar 2011

Rødt er også urbant

I går lovte jeg å vise mer av det hakkede sjalet mitt, og her kommer det
Jeg må si meg superfornøyd med det. Og til pynt heklet jeg inn perler i kanten, ikke en og en , men tre og tre

Perlene er flerfarget, de også, og står helt perfekt til fargene som er i sjalet.

Og siden jeg har nytt sjal, måtte det luftes på en bytur, så Snuppa og jeg trasket avsted, i noe som minnet om regn. Men er man strikkedame, har man alskens ting å ikle seg med. Som det sies: det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.

Og JA, jeg elsker RØDT!!!!

Det ble shoppet tøy til Snuppa, og jammen ble det ikke noe GARN med meg hjem også....kremt!
Sånnt blir man sliten av, så vi gikk på restaurant for å spise lunch. Du kan tro vi koste oss

Og jammen har vi strikkatøy fra innerst til ytterst!
Man behøver ikke rømme byen for å ha ferie, man kan fint finne på noe hyggelig hjemme i byen også.

Nå nermer fredagskvelden seg, og jeg har valget mellom en klesvask, støvsuging og gulvvask, ELLER å begynne på det nye garnet som ble med hjem. Alle hvet hva jeg helst vil, men vi vet også hva som egentlig må gjøres......... Men det er  ikke forsent i morgen heller..................

ELLE, MELLE............ God fredag, folkens!

12 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Flott sjal og lekker rødfarge. Klart man kan feriere hjemme - det er egentlig ganske deilig.
Kos deg i helga - jeg er sikker på at garnet blir tatt i bruk:-)

snakkemunn sa...

Nydelig sjal og fargen kler deg så godt. Ser ut som om dere har kst dere veldig. Så fin i strikketøy.
:))

Lin sa...

Og roedt klaeder dig utroligt flot. Det ser laekkert tykt ud det toerklaede. Og sikke en hyggelig dag I har faaet jer. God week-end.

Tovepia sa...

Du kler jo rødt sååå godt, så helt herlig ut!!
Ta fredag og la vasken ligge, den forsvinner ikke..har jeg erfart:)
Klem fra meg;)

berit sa...

aj, så lekkert ! rødt er en fin farge til deg :)koselig med byturer.. utrolig hvor mye snop man kan finne der ;) god helg :)

Tanja sa...

Wow, så lekkert sjalet ble, Sylvia! Du kler rødt kjempegodt da, fin farge. Jeg hadde en rød periode for noen år siden, men kler det ikke så godt.. hehe.
Så koselig dere har hatt det på bytur i dag:) Og nå kan du tro jeg er veldig nysgjerrig på det nye garnet og prosjektet ditt.... Et bittelite hintebilde kanskje....? Da håper jeg du har kost deg med familien og strikketøyet i kveld;) God helg:) klem Tanja.

Annepålandet sa...

Det var to fine damer! Sjalet er kjempefint! Tror sannelig jeg skal ta på meg mitt når Dattera og jeg skal på bytur i morgen.
God helg!

Hobbyfantast sa...

Lekkert sjal i nydelig farge, og det er deilig å feriere hjemme. Kunne godt tenkt meg litt vinterferie jeg også, men må nok bare holde ut til påske. Men den som venter på noe godt....

Frk.Badegakk sa...

Herlig rødt vinterbilde av deg!!!!!!=DDDD

Rikke . rikketankestrejf sa...

Lækker rød farve! Du ser brandgodt ud med hue og de røde farver!

Lækkert strik du tryller frem - bare det var mig der kunne strikke sådan, men jeg maler lidt istedet, kik forbi hvis du får lyst.
Klem fra DK

karna sa...

Nydelig sjal, rødt er tingen. Og så fine dere var på bilde. Spennende prosjekt du driver med og prøvelappen størrelse er uvesentlig. Jeg har vist en "prøvelapp" som er ferdig montert jeg ,-)

skb sa...

Nydeleg sjal!