Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 11. februar 2011

God helg!

Så var det min tur til å få en hyggelig overraskelse i dag!
Jeg var på jobb, og holdt på med noen kunder, da jeg hørte "hei snuppa!" , og tenkte at kundene mine ble vel personlige, siden jeg lette etter noe for dem.

Så var det disse to som dukket opp
...og det var sååå koselig!!! (dette tok jeg av de uten at de merket det, spennende butikk, vet du ;) )

Jeg var veldig travel i dag, men de hadde mer enn nok å drive med, som dere ser. Men en kaffekopp hver fikk jeg da rukket å servere. For i vår butikk får du servert kaffe og litt prat. Koselig skal det være!

Og det skal DU også få, hvis du tar turen innom. Men så må du si hvem du er.

Snuppa blir tenåring om etpar dager, men nå ligger hun rett ut på sofaen og er syk. Og det skal feires både i morgen med venninner, og familien på søndag. Vi får se om hun har noen krefter igjen på lur, for hun har gledet seg så!

I mellomtiden skal jeg og noen venninner på tur i morra. Det får du greie på hva er, neste gang du er innom.
Ønsker dere alle en riktig god helg!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Sannelig har du truffet mange koselige mennesker i det siste:)
Pulsene til Åse.. så jo ut som du visste hva hun hadde på seg;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Gitte sa...

Kære Sylvia,
Håber da sandelig at din datter bliver rask til fødselsdagen. Her kom sygdommen heldigvis først efter med Søren.

Uha - jeg ville ønske jeg kunne kommer forbi din butik. Tror såmænd godt jeg kunne få tiden til at gå!

karna sa...

Så koselig blogg du har fått deg og gratulerer med leillighet ,-) Så lekre de var de gibort pulsvarmerne og heldig å få besøk. God helg til deg og dine, klem

Strikkeheksen sa...

Dejligt at møde bloggere IRL - og selvfølgelig kan man kende dem på det strik, de har på - eller det "hakkede" ;-)

Jeg drømmer lidt om at sidde der i din dejlige butik og drikke kaffe og se på alle de skønne ting - det ku´ være herligt :-)

God bedring til din datter, det vil være så synd for hende, hvis hun skal være syg på sin fødselsdag.

Vibekes lille grønne sa...

Skulle gjerne tatt en tur i butikken, den ser så koselig ut! God bedring til nesten-tenåringen og fortsatt god helg! :)

Lin sa...

En god kop kaffe i din butik med udsigt til aaaalllttt det laekre garn,mums, der tror jeg nok at jeg kunne faa mange timer til at gaa.
Hjertelig tillykke med din datter. Haaber hun kommer sig, for at vaere syg paa sin foedselsdag er ikke lykken.

Tanja sa...

Endelig fikk jeg besøkt butikken som du har fristet med utallige herlige bilder fra. Og gjett om jeg koste meg! Så mye lekkert garn... Kunne fint ha vært der hele dagen jeg! Det var masse annet fint også, men jeg ble jo helt overveldet i garnavdelingen...pussig;) Og jeg som digger Marimekko, fikk ikke summet meg til å ta det i nærmerer øyesyn. Men litt deilig garn ble med meg hjem:) Jeg har strikket ferdig Levina-sjalet, og jeg har hakket to par pulsvanter. Så gøy!! Du fikk smittet meg der ja:) Jeg skal nok få lurt med meg Åse til butikken din neste gang jeg skal på besøk til henne også. Det må vi jo bare.... Gleder meg også til å strikke sjal av det supertynne, myke italienske garnet:) Bra jeg har planene klare! Takk for masse inpirasjon. Du vet hva vi liker;)