Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 10. februar 2011

Et hyggelig treff med en overraskelse

I kveld har jeg vært på bloggtreff med denne flotte dama her
For dere som kjenner henne, er det jo Åse med bloggen "Konstant Strikkekløe".
Vi er gamle kjente, og treffes av og til på en kafe midt imellom der vi bor, hvor vi skravler, drikker kaffe og strikker selvfølgelig. Nå var det leeeeenge siden sist, og det var et hjertelig treff. Og hvis du har lagt merke til det, så var det henne som fikk de hakkede pulsvarmerne. De passet perfekt til antrekket hun hadde på seg.

Men det som gjorde kvelden så spessiellt, var at vi hadde en overraskelse på lur......... Dvs, det var vel JEG som var overraskelsen. Ja, her er jeg, da, hakkende på mitt sjal, som selvfølgelig må være rødt

Åse ventet besøk, langveisfra, med buss. Og hun hadde fått beskjed om å gå av bussen der vi oppholdt oss.
Jeg ventet i kulissene, dvs bak en gardin i cafeen, da de gikk utenfor vinduet. Åse fikk lurt vedkommende inn i lokalet , for enten en kaffe eller dobesøk. Hun hadde jo sittet noen timer på buss..........

Og så fikk hun meg som overraskelse! Vi har kun vært bloggvenner, og har aldri truffet hverandre før, men alle bloggere kjenner hverandre! Ja, det er jo slik vi føler det!
Så her har du henne, sammen med Åse

Tanja, det var kjempegøy å treffe deg IRL. Nå fikk vi overrasket deg, gjorde vi ikke?
Og selvfølgelig hadde alle på seg hjemmestrikkede saker. Det er jentene sine, det!

Nå håper jeg disse to sitter med hver sin ende av en dobbel hakkekrok, for jeg gav en til dem, så de også kunne bli smittet av den samme dillen jeg har fått. Og kanskje de også kan "få ut finger`n" å få blogget litt igjen!!! Skål, da, for jeg vet dere har vin i glassene nå!

12 kommentarer:

Turid sa...

Herlighet - det her så morsomt ut ! Å så heldig Åsa var som fikk de lekre pulsvarmerene .
Litt av en overraskelse for ho som kom med bussen...om vi bloggdamer kjenner hverandre ..ja, gjett at vi gjør -tror det blir laaaangt mellom de pinlige pausene om en er aldri så fremmed for hverandre -bortsett fra bloggen da.
Så er helga her igjen -kos deg!

Ruth sa...

Så hyggelig da. Ja du, er ikke det der rart? At man kjenner hverandre, mener jeg. Nå har jeg truffet noen medbloggere jeg også, og man er gamle kjente fra første øyeblikk. Snoidige greier.

Den hakkingen ser så innmari spoennende ut. Jeg har jo både hakkenål og garn. Jeg får få ut fingeren jeg også.

Elisabeth sa...

Heldig hun som fikk de fine pulsvarmerene! Og selvfølgelig kjenner vi bloggere hverandre, det hadde ikke blitt vanskelig å finne noe å prate om, nemlig :) God helg til deg og dine!

Rubia sa...

Så koselig!

RigmorNY sa...

Så fantastisk hærlig ;)

Megan sa...

Skøn overraskelse og sikke en dejlig aften, I havde.

Jeg glæder mig til at træffe norske Siv i København i eftermiddag. Dejligt med gode menneskemøder!

Strikketøj. Det har jeg! Men ak, jeg får ikke strikket ;) Det fænger mig ikke så længe af gangen! Jeg må løbe! :)

Knus og god weekend

Fru Kahr sa...

Det lyder til at have været en god oplevelse:-)

Bente Presterud Røvik sa...

For en artig overraskelse å få:
både deg og et par hakkede pulsvarmere.
Snakk om å få i pose og sekk :-)
God helg, søte Sylvia!

Lin sa...

Ih hvor maa det bare have vaeret hyggeligt. Og saa goey at se folk IRL. Du har ret, her i blogland har man ofte indtryk af at kende folk foer man moeder dem hihi. Tog mig en tur ind paa dine veninders blogge. Ser meget spaendende ud.

MayM sa...

Så koselig overraskelse da, men så er jo både Tanja og Åse to fantastiske jenter da :-)))

LivM sa...

Tenk så koselig å få besøk av Tanja og Åse. To flotte jenter som jeg møtte på Projos strikketreff!
Takk for hyggelig tilbakemelding på mailen min!

Tanja sa...

Hei Sylvia:) (Jeg har hanglet siden jeg kom hjem fra Kragerø, derfor sein respons...)
Det var utrolig koselig å treffe deg! Og ja, jeg ble overrasket. Jeg koste meg masse, og skulle ønske kvelden varte i noen timer til.. Dere er noen herlige damer:)Håper vi kan få til å treffes en annen gang også.
Klem Tanja.