Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 23. februar 2011

Endelig ferie!

I dag er det den første dagen i resten av ditt liv......det stemmer jo. Men i dag er også første dagen som jeg har ferie! Jippiiii!!!!! Ja, ikke bare jeg, men pus koser seg også. Det gjelder å sove leeeenge!
Vel, ikke så lett, for jeg våknet tidlig alikevel! Men så deilig å ha god tid, og ikke stresse med tiden om morgenen. Og så har jeg håndarbeidet på en ermelengdes avsstand hele tiden. Selv om jeg har fri, så MÅ jeg ha garn rundt meg alikevel..........

Ute sner det store dotter. Og jeg som trodde det var over, med kuldegrader og sne!!!!

Mange tror jeg tok meg fri for å følge med på VM, men det stemmer ikke. Etter oppussing og flytting kjenner jeg det var på tide med litt fri nå. En ny runde med oppussing venter, og jeg er klar, men nå skal jeg bare kose meg litt først, sammen med familie og venner, og litt håndarbeid selvfølgelig! ;)
Ha en deilig dag!

14 kommentarer:

Rubia sa...

Ha en topp dag og nyt ferien!
Jeg skal inn til Oslo og se VM på nært hold. Og strikketøyet blir med. :O)

Harmonica sa...

Du fortjener så absolutt en feriedag nå Søs. Kos deg, med eller uten strikketøy!!
Og, kake er jammen godt, hi hi

Megan sa...

Skønt med ferie. Og der er nu noget med de morgener, hvor man står op med lyset og giver sig GOD TID. Det er ferie i al sin enkle skønhed! ;)

Hyg dig en masse! Knus.

LivM sa...

Ha en riktig god ferie og kos deg masse!
Klem!

Liv

Tovepia sa...

Ja, kos deg masse og nyt ferien til fulle!!
Kjenner jeg er litt lei maling nå, men et strøk til idag...
Ha en herlig dag videre, klem fra meg;)

berit sa...

huff.. jeg skjønner godt dere er lei av all snøen !! min mann er i DK og sier det snør mattefiller oppe i nord.. tung og våt sne er det verste som finnes.. men om det kan være en trøst, er bikkja vår begynt å røyte kraftig, og det betyr at det er vår i sikte :))

kos deg med ferie og garn :)

Tanja sa...

God ferie!:) Det fortjener du! Kos deg masse, og gjør alt du har lyst til;)

RigmorNY sa...

Nyt ferien og VM, ta vare på deg selv. Her har vi nydelig påskevær og jeg benytter dagene til å være mest mulig ute. ;)

Anne sa...

god ferie til jer Sylvia...Ditte og jeg hygger os med ferie sammen hele ugen :D

Lin sa...

Nyyyyyyyyyddddddd din ferie i lange drag.

ChatrinesLiving sa...

Heihei:)
Jeg skulle sendt deg en mail:)
Kan du sende meg din mail adresse?
til chatrinehalvorsen@yahoo.no

Klem, klem:)

snakkemunn sa...

Jeg ønsker deg en fin uke. :))

snakkemunn sa...

Jeg ønsker deg en fin uke. :))

Nena sa...

Kos deg med ferie :-) Tenk om noen dager er det mars, og da, da er det snart VÅR :-)