Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 17. februar 2011

Design-jakke TIL SALGS!

Er det noen som ønsker seg en ny jakke, se her!
Jeg selger min Designjakke i ull. Det er en strikkedesigner "Aud" som har laget den.
Den er altså i ull, men lett som en fjær. Strs M (ca 38-40), og det er en kort jakke, uten knapper eller glidelås av noen slag.
Jeg laget min egen nål til å lukke med, et hjerte i keramikk. Den kan du få med på kjøpet

Jeg vil ha kr 800 for den. Det er laaangt under pris!!!!! (jeg betaler frakt)

Grunnen til at jeg selger den er at jeg har ikke gått med den på en stund, og fargen er ikke helt meg.
Nå er jeg iferd med å kjøpe meg en ny jakke, og når en ny ting kommer inn, må en annen gå ut. Da falt valget på denne.

Skriv en kommentar her, eller kontakt meg om du er intrs!

10 kommentarer:

Megan sa...

Bare en varm hilsen til dig på en kold dag.

Påvirket af månen ja. Jeg har månen i krebsen astrologisk set og er meget påvirket af den faktisk. Men jeg glædes ved det, for den har også en ubeskrivelig smuk dybde.

Hold dig varm og munter på din fridag. Knus :)

Gitte sa...

Det er en meget flot jakke. Håber den finder sin rette ejer.
Godt princip i øvrigt en ind og en ud ;-)

Lækkert poncho du har strikket. Lige sådan en til at krybe i/putte om halsen på en kold dag som i dag.

Fortsat rigtig god torsdag til dig.

Bobbelur sa...

Nydelig jakke!
Jeg tror ikke den skal til meg - her er det jakker nok. Tror jeg. I alle fall til vi har fått gjort ferdig yttergangen med mer garderobeplass. :)

berit sa...

hmm.. dessverre ikke min farge.. men lekker var den !

trivelig torsdag til deg :-)

Lin sa...

Det der princip med en ind, en ud er genialt. Det kunne vaere jeg skulle begynde paa det.
Haaber den nye ejer er der et sted ude i blogverden.

Turid sa...

He he sier no æ- hvis fargen er turkis , så er fargen min- meeeeeeeen æ står over denne gangen,
jakken var fiiiiiiiin!

♥ Hannele sa...

snygg färg

Tovepia sa...

Nydelig jakke, så håper du får solgt den!...må si det var en uvant farge for deg, ja:O)
Ha en super kveld, klem fra meg;)

Villblomsten sa...

Hei :-)
Jeg ville bare si takk for titten på siden din :-)

Rubia sa...

Nydelig jakke! Lykke til med salget!