Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 30. januar 2011

Lounge-stil

Tenkte jeg ville vise grunnen til mannens trappefall; nemlig vår nye LOUNGE-sofa
Bildet er tatt fra trappa, der han fallt.
Vi kaller den Lounge-sofa, siden det er så god plass i den. Gjett om vi koser oss her? Det gamle bordet, Lack fra IKEA fulgte med oss hit, men det skal bli byttet ut etterhvert. Og fremdeles er det ikke kommet bilder på veggene her, derfor ser det litt "ubebodd" ut enda. Men vi BOR, vi!!!

Det er skikkelig vanskelig å ta bilder av interiør som ser koselig ut. Det blir kun noe oppstillte greier.

Og det er koseligst når det er mennesker med på bildene. Men her får jeg hjelp av et levede lys. Og jammen har det sneket seg med et strikketøy også......... kan du se det?

14 kommentarer:

Anne sa...

Ja, et par strømper til din mand :D
hvor ser der fint ud hos jer :D

Turid sa...

Gratulerer med nytt hjem - er det leilighet , rekkehus eller?
Koselig har dåkk fått det iallefall!
På sett og vis er det forandringer hos oss også , siden vi har pusset opp- og kjøpt så herlig sofa- det vi ennå mangler er slike bord en kan ha på armlenene , er så greit å ha kaffekoppen på f. eks.
Var å kikka på noen , men de kostet jammen mæ 800 kr. synes det var for dyrt - så vi venter.
Ellers så vet du jo at æ koser mæ med sneen , må bare gjøre det for det er ennå lenge til våren kommer hit....men æ har drukke kaffe på terassen i ettermiddag- koselig det med tente lykter og dagslyset som dalte.
Slutter av nå, ellers må æ skriv
brev istedet!
En flott søndag kveld til dæ!

Elisabeth sa...

Ser veldig koselig ut! Og godt å høre at mannen er kommet seg og at du er tilbake på nett :)

Bente sa...

Kjekt å se at du er tilbake på nett. Jeg er en ivrig leser av bloggen din, men ikke alltid flink til å kommentere.Gratulerer med nytt hus, og lykke til med innredninga, det er kjekt det:)

Ruth sa...

JEg kan ikke tenke meg annet en at det må være koselig der du bor. Det ene følger det andre vet du.

Brukket ribben er VONDT - det vet jeg etter jeg kranglet med en sovesofa. Det gjør vondt veldig lenge. Men løsnet nyre! Kjære vene - han har da virkelig fått litt av en medfart.

Sokker er koselig strikk det - innimellom. Jeg har tenkt litt i de baner selv. ((det er godt å se deg her igjen. Jeg har savnet deg.)

Gitte sa...

Kære Sylvia, hvor var det dejligt at "høre din stemme" igen ;-)

Har savnet dine kommentarer.

Sikken et dejligt hjørne. Jeg kan lige forestille mig det med beboerne plantet godt rundt i sofaen - både dig, mand og børn.

Sikke nogle lækre ting du har fået strikket - ikke mindst sokker ;-)

snakkemunn sa...

Jeg synes det ser veldig flott ut.
Sofaen ser ut som en riktig flott avstressingsplass. Så gøy å få ny leilighet. :))

RigmorNY sa...

Godt å ha deg tilbake. Stell godt med gubben din, både med og uten sokker. ;)) Er sliten så det blir en kort kommentar. Vi tastes.

Megan sa...

Der ser fint ud hos jer! Men ærgerligt, at det er så flot, at din mand faldt ned af trappen af den grund! ;) Håber han er helt OK igen!?

Dejligt at have dig tilbage i blogland igen! :) Ha' en flot mandag.

Knus

Rubia sa...

Den sofaen ser sikkelig god ut!
Så lenge det er strikketøy der, ser det bebodd ut. :O)

Ragnhild sa...

Skjønner godt at du koser deg her - både med og uten strikketøy :) Stor klem

Marianne sa...

Jeg glæder mig til hyggestunder i sofaen, den ser meget dejlig ud.

JULIE K sa...

Åååå er det der du er Sylvia, da fant jeg deg igjen, syntes du hadde vært lenge borte på linklista min nå. Måtte liksom kikke inn og da hadde du ny blogg : )

Hilde C. sa...

Den Loungesofaen ser deilig ut! Tror jeg må sjekke ut det når vi har flyttet. Her går det i rydding, rydding, rydding. Det er utrolig hvor mange ting man kan "pådra" seg. Det er egentlig en lettelse etterhvert å bli kvitt en hel haug. Heretter blir det mere gjenbruk og forvandling av det vi har til nye formål. Det er iallefall målet mitt :-)