Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 6. desember 2010

Fra kjøkken til seng

I helgen gjorde jeg mine kjøkkengardiner om til putevar. Lett som bare det!
Ble ikke det koselig da? Nå sover jeg godt om natta med nye, blomstrende putevar.

I kveld skal jeg trylle med blomster igjen, men jeg mangler tråd. Og det har vi på jobben.
Jeg skal selvfølgelig ha litt Marimekko i den nye leiligheten.Hvor langt vi har kommet? Det hjelper seg, men duverden hvor lang tid de små detaljene tar!!! Å male vinduskarmer og listverk........åååååå, så kjedelig. Men det MÅ tas! Det blir jo så bra til slutt!

14 kommentarer:

Eivor sa...

Veldig fint ! Tålmodighet er kanskje det beste rådet, og at det blir kjempefint til slutt. Gleder meg på dine vegne i denne tiden med opp pussing av egen ny leilighet.

Bobbelur sa...

Veldig fint og veldig koselig!

RigmorNY sa...

Du er helt hekta på Marimekko du!! Synes det er veldig fint når du legger ut bilder ra ditt hjem, men når jeg har slikt hjemme hos meg blir det helt malplassert. ;) Jeg har nok en mer uværen stil her hjemme. Du er så flink med design og innredning så jeg er sikker på at leiligheten blir helt nydelig. Men er enig i at karmer og lister er noe hærk, som bare må.......

Megan sa...

Flot sengelinned! Det er dér stil over! Håber du kommer til at sove rigtig godt i det! :D

Og så god solskins-sne-dag til dig!

Knus

Ruth sa...

Listverk og karmer er noe av det kjedeligste som finnes, ingen tvil om det. Jeg har mine å se frem til, de komer for å skifte dører og vinduer om 2 uker. Usj.

Så flotte puter. En kjempeide egentlig. Den skal jeg ha liggende fast arkivert i bakhodet.

Ha en flott uke videre,

Tanis sa...

Her så det riktig så koselig ut,men nå er det jo ikke så lenge før du kan pynte opp i deres nye leilighet. Jeg gleder meg med dere,og jeg er sikker på at dere får det veldig koselig. Klem mammaoxispa

Vibekes lille grønne sa...

Kjempefint ble det og de hyllene over senga var veldig sjarmerende og fine.

Oppussing tar alltid mye mer tid enn man tror, men jeg er sikker på at det blir veldig bra når dere er ferdige! Lykke til videre med oppussing! :)

snakkemunn sa...

Det ser så fint ut, det er sprekt at dere holder på med dette før jul. :))

Gitte sa...

Det ser godt ud ;-)

Fortsat god fornøjelse med indretningen.

Lin sa...

Fat mod. Det ender med at blive faerdigt en dag. Marimekkoblomster er bare saa hyggeligt.

Ragnhild sa...

Lekkert!!! Tenker dere gleder dere til alt er ferdig :D ... og jeg gleder meg til helga :)))) Klem

Marianne sa...

Hvordan du får tid til at sy midt i al malingen det er mig ubegribeligt.... Jeg håber at i når flytningen inden jul :-)

LivM sa...

Da er jeg hjemme igjen fra sydens ikke helt varme, men! Her er det nytt på både strikkefronten og leilighet. Spennende!

Rubia sa...

Skikkelig stilig!

Å pusse opp er ikke akkurat gøy, men det er så morro når det er ferdig og flott!

Har liggi rett ut i 3 dager nå og har hanglet meg på jobb i dag. Anbefaler ikke forkjølelsen som går nå. Feber er ikke gøy! :O(