Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 31. desember 2010

Et godt nytt år!

Hei alle sammen! Her er jeg tilbake igjen, i ny leilighet!


2 dager etter siste innlegg, flyttet vi. Det fikk bære eller briste, for inn før jul skulle vi! Og det gikk veldig greit. Jeg fant alle sjalene mine igjen også, men det stopper ikke tanken om å strikke meg fler...... Man får jo aldri nok sjal.

Da vi var vel "inne" var vi uten nett, dessuten var det mye jobbing, så det var like greit. Men jeg har savnet dere her inne, og sikkert gått glipp av mye spennende. Så nå skal jeg oppdatere meg og ta runden. Håper dere ikke har glemt meg helt siden sist.........

Håper alle har hatt en fin julefeiring, og fått det de har ønsket seg. Det fikk jeg, nemlig en egen leilighet for hele familien. Jeg lover bilder herfra ganske snart.

Så vil jeg bare ønske dere alle et riktig godt nytt år!
Stoooor klem fra meg!

13 kommentarer:

Anne sa...

Kære Sylvia...godt nytår og velkommen tilbage til bloggen...nej nej du er ikke glemt!

Er lige kommet hjem fra nytårs selskab..Ditte er hjemme fra sin fest...nu mangler kun Jeppe, men jeg har hørt fra ham :D

Glæder mig til at se dig i 2011
Knus til din dejlige familie :D

RigmorNY sa...

Vet du hva jeg oppdaget på FB at dere holdt på å flytte. Marianne hadde kommenter hos din mann. ;) Verden er godt at dere er på plass og trives. Håper dere får mange minnerike år i nyleiligheten.
Ønsker deg og dine en godt nytt år, og vit at du kommer neppe til å bli glemt her i blogglandia. ;)

Strikkeheksen sa...

Selvfølgelig har vi ikke glemt dig - jeg kan ikke undvære den hygge og det "glimt i øjet", der altid huserer her på bloggen :-)

Rigtig godt nytår til dig og din familie - det må være skønt at være på plads i ny lejlighed - klar til at gå ind i det nye år :-)

Glæder mig til at følge med i 2011 :-)

mreteveian sa...

Der var du, ja! Godt nytt år til deg og dine i nytt + eget bosted!!! Hurra! Gleder meg til å følge deg inn i det nye året.

Tovepia sa...

Godt nytt år, Sylvia!!
..høres ut som du har hatt en travel og spennende tid, men håper du nå er i rute:)
Ha ei riktig god helg og nyt dagene før årets hverdager setter igang;)
Klem fra meg;)

Ruth sa...

Mange gratulasjoner med ny bolig. Så fantastisk at dere greide det før jul. Gleder meg til å få se hvordan dere har det der. :)

Vil også ønske deg (og dere) et Riktig Godt nytt år.

Mange klemmer.

lykketrollet sa...

Hei og godt nytt år..

Hyggelig å ha deg tilbake i bloggverden..

Hobbyfantast sa...

Koselig at du er tilbake, jeg har savnet deg. Men det er jo forståelig at du har hatt annet å tenke på nå. Gratulerer med ny bolig og godt nytt år!

Vibekes lille grønne sa...

Så godt å være innflyttet i egen leilighet! Godt nytt år til deg også, jeg kommer til å følge med her hos deg! :)

Elisabeth sa...

Gratulerer! Må være godt å endelig ha flyttet inn, men at det ble mye arbeid kan jeg virkelig tenke meg. Håper dere trives og at du snart får tid og ro til litt hobby og slikt etterhvert! Et godt nyttår til deg og dine :)

Annepålandet sa...

Hei hei, og gratulerer med ny leilighet! Så spennende - jeg har ikke flyttet på 21 år og har helt glemt hvordan det var. Gleder meg til du viser bilder. Ønsker deg og dine er flott nytt år! Stor klem :-)

Ninne sa...

Glemme deg??????????? Det er vel ikke mulig vel! Gratulerer med ny leilighet og riktig godt nytt år, Sylvia! Kos deg!!!

Rubia sa...

Gratulerer med leiligheten og innflytting! Og godt nytt år!