Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 14. november 2010

Kos i helgen

Selv om jeg jobbet i helgen, har jeg kost meg masse. En deilig og mørk rødvin til følge
Jeg liker dem best helt mørke, litt tunge, men fruktige. Vil jeg drikke saft, er det bare å drikke saft, ikke sant? For meg er det innholdet som teller og ikke volumet.

Og selvfølgelig en masse lys tent i alle de mørke krokene

....Og strikketøyet har heller ikke fått være i fred.

Hvordan har helgen DIN vært?

10 kommentarer:

Anne sa...

Min weekend har været en blanding af arbejde,hygge,strik,rød-og hvidvin..så alt i alt en dejlig weekend :-)

Megan sa...

Det lyder til at have været en dejlig weekend. Helt enig i med dig hvad rødvin angår!

Jeg har læst en masse denne weekend! Og drukket god rødvin! :)

Strikkeheksen sa...

Uhm, mørk og tung, det er også min smag ;-)

Det er helt skrækkeligt, så længe siden det er, jeg har "besøgt" dig - men jeg kan jo konstatere, at her er hyggeligt som altid :-)

Jeg har jo travlt med en ny uddannelse - så forleden dag tænkte jeg på, hvor ÆRGERLIGT det er, at jeg ikke har oppet mig i forhold til julegaveknitalongen, for så ville jeg jo nu have skabet fuldt af julegaver!! Status er to stks, men lidt har vel også ret ;-)

Sagt Med Hjertet sa...

Det artigste jeg har gjort denne helgen er å begynne i kor igjen! Endelig!
Og så har jeg solt meg på takterrasen. Og gått i sandaler hele helga. ;-)

Alt godt fra Eirin

Marianne sa...

det er dig så velfortjent med lidt hygge.... savner dig....

RigmorNY sa...

Åååå min helg har bestått av ungdommer i huset, barndåp og familieselskap. Mye lys og varme. ;)

Rubia sa...

Jeg var på campingen i helgen sammen med samboer, hund og et godt vennepar. Og det var faktisk bare oss 5 som var der i helgen. Snakker om kos!

Ragnhild sa...

Mye kos hos deg også :D Helga mi? Ta en titt på bloggen... Klem

Beate sa...

Viktig å kose seg når en har mulighet! :) Ønsker deg ei god uke!

Frk.Badegakk sa...

Å! Det så kos ut!
Her har vi kjøpt inn julegløgg fra vinmonopolet og lurer fælt på når vi skal få tid til å smake på den. For her er det mye jobbing, - og siden min kjære jobber nattevakter er det ikke særlig gunstig å prøvesmake før det...=P Men i morgen håååper jeg at vi kan få sett den nyeste Harry Potter filmen og gløgga oss litt senere! *glede seg*