Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 15. oktober 2010

Vennskap

Jeg kan nesten ikke tro hun er her!! Det er bare såååå hyggelig!
Her er vi på cafè, en liten PIT-stopp innimellom shopping og butikkbesøk. Og det rareste av alt, var at i dag, av alle dager, traff jeg ALLE jeg kjenner! Folk vinket og ropte og kom bort for en prat. Så fikk de også hilst på Marianne.

Vi var innom Husfliden (jobben), der hun fikk kjøpt seg "litt" garn og noen Norske oppskrifter. Jeg tror hun er fornøyd..........
Ja, det er vi vel begge to

A good friend is hard to find.... er det noe som heter. Men det stemmer ikke....det er bare å blogge, det, så blir man kjent med hele verden, og skaper livslange vennskap. Har flere forsøkt det? Anbefales!!!!

Nå skal vi HYGGE!

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Så koselig å få besøk!
Ser ut som du har fått en flott overraskelse under her også;)

Kos deg i helga og klem fra meg;)

Liselotte sa...

Åh, som I er søde at se til - jeg kan se, at I har det dejligt :-)

Megan sa...

Dejligt! :) Så godt at se jer glade veninder dér. Grænseløst venskab, ja og jeg har jo oplevet det sammen!

Hyg jer fortsat ... rigtig meget!

Klem

Gitte sa...

Lyder til at I har det rigtig dejligt og hyggeligt. Fortsat god fornøjelse.

Der er et lille brev på vej til Norge med det sidste nye Hendes Verden. Synes deres nye strikkehæfte er et af de bedste de har udsendt!!!

mmorsing sa...

Og det er ikke kun Sylvia der er fantastisk... Hendes mand Erik er verdens bedste kok og jeg er jo ikke vant til at nogen laver mad til mig..... Og hendes dejlige børn .... jeg nyder og nyder...

Anne sa...

I har bare at nyde alle sammen :-)

Ninne sa...

Sååå hyggelig! For en hjertegod overraskelse! Ha en fortsatt kjempefin helg, begge to!

Jeg har bredd teppet over meg og satser på en fin gullrekke i kveld...

Klem fra meg!

Eivor sa...

SÅ kjekt å se dere - begge to !
Ha en kjempefin week-end - og du..... du må ha en fantastisk mann som kan finne på noe sånn

Vibekes lille grønne sa...

Så hyggelig! Kos dere masse sammen! Jeg får fortsette å blogge, så kanskje det dumper ned noen flere venner! Ha en strålende helg! :)

Strikkeheksen sa...

Ja, det er vi jo flere, der har prøvet, hvor er det fantastisk :-)

I ser ud til at hygge igennem, ingen tvivl om, at I nok skal få en dejlig weekend :-)

PS: Din blog var blevet helt væk for mig, men nu er du på listen igen - jeg skal jo snart minde dig om din julegaveknitalong ;-)

Jane sa...

Blogland er helt fantastisk til at skabe nye venskaber, hurra for det :-)
Hvor ser I altså skønne ud, man kan virkelig se hvor meget I hygger jer :-)

RigmorNY sa...

Så arti-hyggelig-koselig at jeg reint blir missunnelig. Det varmer å se at Marianne slapper av og koser seg sammen med deg. :)
Kos dere videre, sender dere mange tanker. ;)

Elin Osa Søreng sa...

Hei du! Kjapp tur innom her midt i natta... Jeg glemmer meg bort, og kikker etter oppdatering på gamlebloggen din enda, jeg... Skal skjerpe meg heretter altså!
Så koselig med besøk da!! Og så mye fint du har strikka (på kort tid også!), flinkis altså!!!
Nattakos

Fru Kahr sa...

Hvor lyder det dog dejligt:-)

Jeg synes bestemt, du skal forsøge dig med Honey igen, for det er en rigtig lækker cardigan. Men jeg kender godt det der med at det bliver ved med at drille, når det først er kørt skævt:

Turid sa...

Klæm og kos til dere begge mine blogg venninner!