Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 4. oktober 2010

Pus

Vi har en snill pus her i huset.
I går regnet det både hunder og katter ute, så da var det best å holde seg innendørs, hos menneskene sine, synes hun. Men å ta en titt ut vinduet og SE på været, var helt greit.


Her regnet det noe kollosalt i hele går. Leser i avisa i dag at veier ble stengt og hus hadde fått inn vann, med skader for flere hundre- tusen kroner. Forstår godt at pus vil være inne, da!
Det var jeg også.....sammen med strikketøyet mitt!

10 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Det var en nydelig pus! *smelte*
Er bare innom for å ønske deg og dine en riktig deilig uke!

Hobbyfantast sa...

Fine pusen!
Skjønner godt at den ikke ville ut i går, jeg holdt meg inne jeg også. Enda jeg har kjøpt meg ny fin regnkåpe ;-)

Ruth sa...

Nydelig liten pus med sunt folkevett. Vi hhar hatt samme været her og det er rett og slett ikke ment at hverken folk eller dyr skal bevege seg rundt i det. Usj og huff. Men i dag skinner det litt sol og verden består så kanskje det blir bedre? Ha en flott uke i hvertfall, både pusen og du.

RigmorNY sa...

Inne-strikke-dager er godt!

Rubia sa...

Nydelig og fornuftig pus.

Hunden min var ikke like smart og var ute til han ble søkkvåt før han kom inn.....og la seg i senga mi......

Tovepia sa...

Så mange herlige innlegg siden sist. Den lilla kåpa hadde vært neo, den var lekker!
Nydelig pus du har, katter er flotte dyr.
Nyt uka og klem fra meg;)

mimouna sa...

Smart pus. For jammen har det regnet ja! For ikke å snakke om hvordan det blåste. Absolutt innevær.

Nå vil jeg ha sjokoladekake! Ble fristet av bildene dine, nam!

mobilblogge sa...

For en flott pus:)
Ønsker dge en fin dag videre

mmorsing sa...

Pus - ved hvordan familien Bondies vil have det :-)

Sidselsidserk sa...

Det var en flott katt! Ja, ingen grunn til å gå ut i det været som var den dagen - så jeg er enig med pus:-)
Ønsker deg en fin dag (og været er bedre i dag:-)