Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 14. oktober 2010

Overraskelsen er her!

Jammen kan han overraske, min Mann, og henne. Men jeg visste det, jo; med min 6 sans!
Men skam dere, alle dere Dansker, som visste om det! Tilogmed min mor!   ;)   Men gjett om jeg er glad!
Hva vi skal nå? Vi skal strikke, skravle og hygge. Og vi har spist ferske boller til middag.

Og det gjør ingenting om at vi ikke kom på Oslo Horse Show. Men hun skal være med meg på ridning i kveld, og hun er redd for hester. Hva gjør man ikke for hverandre!!!!!

12 kommentarer:

Liselotte sa...

Kan I nu have nogle rigtigt dejlige dage sammen - og nyd, at I er så gode for og ved hinanden :-)

Jeg er også ræd for heste og jeg gjorde det altså ikke - heller ikke for dig, så jeg synes, at Marianne er topsej ;-)

Anne sa...

Skammer mig IKKE....men hvor har det været svært at tie stille :-D
Kan I nu have nogle fantastiske dage ..knus til jer alle :-D

Jane sa...

Hvor er det hyggeligt med uventet besøg :-)

Tine sa...

Jeg skammer mig heller ikke :-)
Jeg syntes bare det var en fantastisk hemmelighed!
Håber i får nogle rigtig rigtig gode dage sammen :-)

Megan sa...

Jeg vidste ingenting!
Men hvor ser det hyggeligt ud, det fine danske flag. Det er bare at hygge, hygge og kose jer!

:)

Lene sa...

Jeg skammer mig heller ikke :-) Må I få nogle dejlige dage sammen.

Hobbygåsa sa...

Så fin overraskelse da,nå må dere kose dere masse! Og så godt å høre at hesten i forrige innlegg har det bedre. Det er som regel noe galt når dyrene begynner å oppføre seg slik, jammen bra de fant ut av det.

eli sa...

Så gøy! Ha en kjempefin helg:):)

lise sa...

:-)

Nå fikk jeg lagt meg til som følger, så fra nå av skal jeg ikke gå glipp av noe..!

Rubia sa...

Ha en super helg!

Turid sa...

Hadde tanker om akkurat dette...tenk så koselig , Marianne på besøk - kos dere masse og hils den danske damen!

Hilde C. sa...

Det hørtes ut som en veldig hyggelig overraskelse. Kos deg masse :-)