Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 22. oktober 2010

Nå blir det andre boller

Endelig fredagskveld. Vin i glasset, tente stearinlys og "gullrekka" på NRK. Og på menyen står det hjemmelaget burger i Foccachiabrød.........
Mens jeg gjør de huslige sysler (som aldri gjør seg selv....) lager Mannen maten. Og jeg er en heldiggris!

Og så har jeg en NYHET til dere som følger meg. Overskriften er Nå blir det andre boller...... og det betyr at det blir endringer fremover. Vi har nemlig kjøpt oss leilighet....jippi!!! Vi har kun vært leietagere frem til nå, men nå skal vi bestemme ,og eie noe selv!

Om en uke driver vi med oppussing og alt det som hører med. Og planen er å flytte inn før jul.
Vi gleder oss alle sammen, men det blir travle dager......jeg tør nesten ikke tenke på julestria, med gaveinnkjøp, kakebaking og planlegging. Her blir det maling, interiør, farger, spikere, og fliser og alt som hører til.........

Og vi har sagt til ungene at nå blir det pizza og pølser til middag fremover......hi hi

Dette er også grunnen til at mannen slukker røyken, og jeg har sagt opp mine ridetimer fremover. Dette tar vi seriøst, derfor må vi forsake litt. Det blir nok ikke tid til strikking fremover, men garnet blir med på lasset, og det får et eget rom sammen med malersakene mine. Så når alt er klart, kan jeg bli KREATIV igjen.

Og jeg skal ta før og etter bilder, så får dere også være med på morroa. Blir det ikke gøy?

Nyt fullmånen og sneen som kom i går; ta frem ulltøyet.
Ha en superduper fredagskveld!!!!!

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Høres ut som spennende tider!!..og ungene ble vel glad da de hørte menyen:D
Ønsker gubben din lykke til, kjenner dessverre til problemet, men dette klarer han!!
Kos dokker i helga alle sammmen og klem fra meg;)

Anne sa...

Tillykke med jeres nye hjem...hvor flytter I hen? Jeg glæder mig til at følge din blog Sylvia :-d

snakkemunn sa...

Gøy når spennende ting skjer. Tror også ungene likte menyen. :))

Eivor sa...

Gratulerer med nytt hjem ! Gleder meg til å følge med deg framover.
Den søte lille vesten fant jeg selvfølgelig på Pickles

http://www.pickles.no/pickles/2010/5/9/olavest-olas-vest.html

RigmorNY sa...

Spennende og arbeidskrevende tider før jul. Husk å ta vare på hverandre Ha ei fin helg. Klem. ;)

sjante sa...

Så spennende da:D
Vet det er mye slit med flytting, men MORO er det uansett. Så finner man det utroligste man har tatt vare på:hihi: Misunner dere litt den eie biten, er litt rart og kun leie nå. Blir litt begrensninger i forhold til hva man kan gjøre da.
Husk og KOS dokker masse også, jula og alt kommer uansett.
Masse lykke til

Hobbygåsa sa...

Oj gratulerer så masse! Dette høres skikkelig spennende ut Sylvia. Håper det blir litt bilder her i bloggen innimellom så vi får se :-) Ha en fortsatt fin helg!

Vibekes lille grønne sa...

Gratulerer med leilighet!! Spennende og moro med oppussing! Dropp en del av juleforberedelsene i år er mitt råd, kakebaking f.eks. Det blir på mystisk vis jul likevel! Ha en fortsatt god helg! :)

Tina - omme i London sa...

Nej, hvor lyder det bare dejligt - baade lejligheden og sneen. :) Tillykke med det flotte koeb. Jeg glaeder mig til foer og efter billederne. :)

eli sa...

Deilig mat dere hadde i helga, flink mann! Deilig å bli ferdig med vesten, den ser god og varm ut. Jeg vil snart strikke noe som jeg kan bruke slike fine knapper som du har. Gøy med leiligheten, gleder meg til å se den.

lykketrollet sa...

GRATULERE SÅ MYE.. så gøy *danser*

Lykke til med opppussingen..

Hilde C. sa...

Gratulerer med ny leilighet - det blir nok helt topp når alt arbeidet med flytting osv er overstått :-D