Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 29. oktober 2010

God helg

Så var det "fredda`n" igjen. Det føles som om uka har vært ekstra laaaang, og i morra har jeg bestemt meg for å sove lenge, siden jeg har fri. Nei, det går visst ikke, alikevel, når jeg tenker meg godt om. Snuppa og venninna skal være i stallen hele helgen, med oppmøte 8.30.....så der røk den drømmen!

Det er bare å tenne lyset på morrakvisten, og våkne, sammen med en varm kopp kaffe
Kaffe kurerer jo GRUFF, og det må jeg si meg enig i.

Fryktelig vanskelig å få tatt ordentlige bilder av snuppa, med vesten på, siden det som regel er mørkt når vi ser hverandre. men her en morgen, fikk jeg knipset i en fei, før hun føk ut av døren
Den er jo altfor stor til henne, men som sagt, den SKULLE hun ha!!! Og der er knappene på plass OPPÅ skuldrene.......ja, du ser det? hi hi

I kveld skal jeg unne meg litt vin igjen, for strikketøyet denne helgen går bare rundt og rundt, og det er ingen knappehull å passe på

Neida, og det er altså ikke spillet MIKADO jeg holder på med heller, hvis du trodde det.............

Ha en rolig helg......... ikke bli skremt av de som går Halloween!

17 kommentarer:

snakkemunn sa...

Koselig med fredag og litt vin i glasset. Synes vesten ser super ut jeg, passelig. Ha en fin dag. :))

Megan sa...

Hyggelige billeder! Du har inspireret mig til en koselig aften med god rødvin i glasset og en lækker wokret med kylling og alt det grønne, jeg bedst kan lide. Kæresten er i Skotland, så jeg skal spise alt det, JEG KAN LIDE! :)

Du har i øvrigt helt ret med hensyn til det, du skrev på min blog i dag. Man fortryder kun det, man ikke gjorde! Og tingene har det med at løse sig, når man tør og gør det. Der er magi derude og magi indeni! ;) Tak og ha' en dejlig, hyggelig weekend!

Knus

RigmorNY sa...

Morgenstund ja.....her er ikke noe problem å få sove uansett tid på døgnet. Jeg er inne i en "sove-rolig-periode" igjen. Men som tidligere går også denne over. ;)
Vesten ble da super den, det er bedre å la ungene så det de vil gå i, enn at det ligger i skapet det vi mener at de burde gå i. ;)
Tror jeg starter helgen til min sønn i dag jeg, så lar jeg vinen stå til i morgen. Ha ei fin helg. ;)

Annepålandet sa...

Vesten var skikkelig fin på! Det SKAL være oversized i år vettu, i hvert fall på de som er nette og smale i kroppen.
Ha en finfin helg - og kos deg!

Tovepia sa...

Hørtes ut som en koselig fredagskveld dette, men likte ikke din tidlige morgenstund:)
Flott vest, det skal jo være litt romslig;)

Kos deg masse og klem fra meg;)

Sisselshverdag sa...

Nå er det fredagsreint i heimen og fri i helga så jeg skal sove leeenge i morgen, tror jeg.. ikke lett å sove så lenge når en begynner å komme inn i ei rutine med tidlige morgener hver dag ;)

Ha ei super flott heste helg :D Klem fra meg

Elisabeth sa...

Først skal jeg prøve å få det fredagsrent her, så skal jeg tenke på hvordan jeg skal kose meg resten av kvelden :)
Ha en flott helg!

Turid sa...

Freddan og vin her å -etterhvert da. Morgenstund også i måra-skal med ferga kl0600-kjøre til Alta og Hammerfest.
Vesten til snuppa var kledelig- stadig like imponert over tempoet på strikke pinnan dine...joda du når sikkert en runde Mikado også mellom garn byttene.
Ha ei fortreffelig helg!

Anne sa...

savnede dig i dag. :-)

Gitte sa...

Jeg synes din datter ser dejlig ud, og skidt pyt hvis vesten er lidt for stor, så er der plads til at vokse ;-)

Uha ja - de der arrangementer med ungerne - de kan godt komme på tværs af planer om at sove længe.

God weekend til dig.

Harmonica sa...

Kjære søs- så er det freddan, jeg har landet hjemme, og endelig kommer jeg inn på bloggen din igjen!
Vester er ok, men nå skal det være halser og tuber. Har mange gode idèer jeg skal gi deg, etter reisen jeg har vært på. Håper vi kan finne hverandre i helgen.
Miss you..

Vibekes lille grønne sa...

Her ble det vin i glasset på lørdag! :) Fin vest til datteren og hun vokser jo inn i den. Ha en fortsatt god helg! :)

mimouna sa...

Da var visst helgen nesten over, håper du hat hatt det fint. :o)

Hun så veldig fornøyd ut i vesten sin, og hun vokser nok ikke ut av den med det første heller. Så da er jo alt perfekt da! ;o)

Ha god uke!

lise sa...

De vet nå definitivt best selv, disse ungene jentene. Store og små klær skal det visst være litt om en annen. I alle fall går min Sofie i skapet mitt og låner seg topper i XL...

Tøff var den nå, vesten!

Marianne sa...

Jeg håber at du fik en god weekend o jeg at i fejrede Aron på bedste vis.... Jeg var lige ved at få vejrtrækningsbesvær - jeg troede du strikkede sokker..... Men jeg tror det er en hue...

Line Kristine sa...

Hei!
Ser på den flotte strikka "glasslys-pynten" på høyre side av bloggen din her. Har du en oppskrift på den?

Line Kristine sa...

Takk for kommentar på bloggen min og svar på spørsmålet! :)
Jeg fant oppskriften i den gamle bloggen din, ja.