Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 19. oktober 2010

Dobbel varme

I helgen, da Marianne var her, traff vi altså på mange kjente da vi var i byen. Bla en god venninne, som nettopp hadde kommet hjem fra Barcelona. Og så hadde hun tatt med noe hjem til MEG.....
En superlekker skinnveske med grafisk mønster, som jeg bare elsker. Denne er også optisk, sånnt liker jeg. Er jeg ikke heldig med sååå skjønne venninner?

Ja, og som du ser, så er sjal nr 4 nå ferdig; i det herlige garnet med silke og cashmere.

Det kommer til å bli mye brukt, og det er MITT!!
Ha en fin kveld.

12 kommentarer:

Ninne sa...

Så vakre og enkle sjal du har strikket! Er det ikke deilig å pakke seg inn i ett, når det er litt grøssent i huset?! Jeg har et sjal som bor over sofaryggen, og når jeg står opp på sånne litt hustrige høstmorgener som vi har nå, er det første jeg gjør om morgene å slenge det over skuldrene. Pulsvanter... en stoooor kaffekopp..., et deilig strikketøy selvfølgelig, og så er det bare å nyte å være hemmafru ;)

Ha en fin høstuke!!!

Bobbelur sa...

Aldeles skjitlekker veske! Tror jeg skal se om jeg en dag klarer å bruke en slik ide til en stoffveske..?

RigmorNY sa...

En slik venninne vil også jeg ha .... ;) Nydelig veske. Deilige sjal å ha i halsen på kalde dager, her har vi hatt er skikkelig skitt vær i to dage nå. Det er inne-strikke-dager med levende lys og varme i ovnen. ;)

Muffin sa...

Helt i min stil, både veske og sjal. Absolutt! Du er sannelig heldig :)

Gitte sa...

Super flot taske. Og lækkert sjal.

LivM sa...

Sjalet ditt ser så mykt og godt ut , og jammen er du heldig som har fått så lekker veske! Ser også at du har hatt besøk fra Danmark og en kan se på bildene at dere hadde noen flotte dager sammen. Slikt varmer en kjølig høstdag! Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Rubia sa...

Venninnegaver er alltid koselige. Vesken ser ut til å være veldig i din gate. :O) Hun må kjenne deg godt.

De sjalene er nydelige!

mmorsing sa...

Og jeg er lige gået igang med mit sjal i cashmer - jeg allerede mærke at jeg bliver afhængig.
Mille syntes at norsk julemad ser ulækkert ud, men Judith og Helle var klar til at tage næste fly for at få Ribbe....
Savner dig allerede....

Minmill sa...

Å så hyggelig med venninnegaver. Flott veske du hadde fått av henne. Ser du har hatt danske besøk også. Så herlig at du viser fram og skriver om det. Sånne stunder er viktig å ta vare på. Ble helt sentimental her jeg satt. Gode venner er verdifullt.

Elisabeth sa...

Herlig sjal igjen i en nydelig farge... Jeg både ser og kjenner at jeg burde lage noe mykt og deilig til min egen hals, for nå er snøen kommet - og gått. Det fossregner ute og jeg fryser :)

Hobbygåsa sa...

Den vesken var råfin!! Heldige deg!

eli sa...

Så gøy at det klaffa med veska du fikk,at du likte den så godt. Lekkert sjal igjen, disse veier jo ingen ting.