Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 10. oktober 2010

Butikk igjen...

Denne uken fikk vi opp "veggen" i butikken, og jeg har jobbet hardt for å få den fin. Nå er jeg ganske fornøyd
I hovedsak er det OLEANA som tar mesteparten av plassen her. Men vi har også nattøy fra Lilleba, kåper fra Tyrihans og deilig strikket tøy og tilbehør fra Du Store Alpakka.
Nå skal jeg ha meg en liten høstferie sammen med ungene. Vi skal sove lenge og nyte dagene. Vi har ikke planlagt noen ting, men tar en dag av gangen. men Mannen hadde visst noe på gang, som var hemmelig.......... Dette blir spennende. Følg med.

Ha en herlig søndag!

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Blir spennende hva slags hemmelighet mannen din har da.. Jeg har bare 30 gram igjen av villsaugarnet, blir nok babysokker av det :) Herresokker får jeg ta en annen gang, nå står en Marius klar for tur, dvs. den er på pinnene :)
Kos dere i høstferien, våre to dager er over....

Hobbyfantast sa...

Så lekker lue du har strikket.
En dag skal jeg nok klare å komme meg nedover og få sett den fine butikken "live". Vet bare ikke når jeg får tid, med jobb og leilighet på Kongsberg og kjæreste i Horten går ukene fort. Må jo si i fra på forhånd, så jeg kan ta en dag du er på jobb ;-)
Kos dere i høstferien.

Anne sa...

Smuk væg du har fået lavet i butikken..Wauw at din mand har hemmeligheder for...det kan kun blive godt ...jeg holder øje med din blog :-)
god ferie til dig...jeg har efterårsferie i uge 42..da kommer Ditte hjem og som vi skal hygge :-)

Megan sa...

For en flot butik! Dér skulle jeg gerne komme - også selvom jeg egentlig ikke strikker. Det vil sige, jeg kan godt finde på at starte på noget, men jeg bliver sjældent færdig! ;)

Dejligt med lidt efterårsferie. Lige nu trænger jeg også, men jeg har lang weekend fra fredag til mandag, så jeg skal bare lige have 4 arbejdsdage bag mig ... så skal der nydes med en lille smuttur til Sverige.

Klem

Hobbygåsa sa...

Så mye flott det er i butikken! Ha en herlig høstferie, spennende å se hva slags hemmelighet mannen din har funnet på :-)

Tine sa...

Sikke en smuk væg du har fået lavet!
Og så mange dejlige ting du har til salg.
Der ville jeg gerne forbi engang.

Hemmeligheder!! Lyder super spændende.
Jeg venter i spænding lige som Anne :-)
Rigtig god ferie!

Turid sa...

Flott "vegg" du har laget -kreativitet i full blomst!
En høstferie er også du vel forunt, og en overraskelse t.o.m. spennende , spennende!

Rubia sa...

Butikken ser helt nydelig ut! Jeg gleder meg til å ta en tur innom....var det ikke onsdag det var strikkekafe igjen?

Kos deg masse med høstferie!