Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 16. september 2010

VELKOMMEN!

Da har jeg herved åpnet min nye blogg, og jeg inviterer DEG til å følge meg her.
Husk å notere min nye adresse hit, som er http://kanelsukker.blogspot.com/

Jeg har valgt å hete KANEL & SUKKER, for noen ganger er det de små tingene som teller, men jeg dropper selvfølgelig ikke rødvinen, selv om navnet er skiftet ut. Denne bloggen skal inneholde de samme tingene som i OST, KJEKS og RØDVIN, det er kun navnet som er forandret.

I den forrige bloggen fortalte jeg jo at Snuppa har begynt å strikke, og her nøster hun opp garn til den store fryd

Og som du kan se, så har hun silketrøyen på, som jeg strikket til henne. Den har vært i bruk siden.....

Jeg tror jeg nesten må strikke en til meg selv også.

17 kommentarer:

snakkemunn sa...

Gratulerer med ny blogg. Synes den var flott. Varm og fin.
Heletrøyen er også fin, sikkert deilig å ha på. Det ser ut til at vi trenger litt varme på kroppen nå. :))

Sisselshverdag sa...

Gratulerer så masse med ny blogg :D Navnet passer jo flott (tenker kanelsnurrene som du lager)
Herlig topp til frøkena :D

Ha en super torsdag :D

Ninne sa...

Grattis med ny blogg med fint navn!Så koslig at snuppa har blitt inspirert til å strikke! Hun er så søt i den lille trøyen sin!

Vibekes lille grønne sa...

Gratulerer med ny, fin blogg og vel overstått bursdag! :) Likte navnet på bloggen og adressen er notert! :)

Jeg lurer på om jeg ikke må strikke en sånn trøye i løpet av vinteren. Tror det er et must i garderoben. Har du brukt silkeullen til Nøstebarn?

Eivor sa...

Gratulerer med dagen - og ikke minst gratulerer med ny blogg.

Tovepia sa...

Gratulerer med dagen og gratulerer med ny og flott blogg!!
her luktet det så godt, og fargene tiltalte meg;) jeg skal få endret din adresse og bloggnavn;)
Nyt dagen og bursdagsklem fra meg;)

marit sa...

Gratulerer med ny blogg også:-)

Gamleheksa sa...

Heisann og gratulerer med ny blogg.

Jammen er Snuppa flink, men det er sannelig mammaen også!

Kjenner kanelsnurrelukta helt hit. Drømme, drømme.....

Sidselsidserk sa...

Gratulerer med ny blogg! Legger meg selvfølgelig som følger:-)

Elisabeth sa...

Gratulerer med ny blogg! Håper den vil fungere slik du vil.
Så koselig at Snuppa også vil strikke:)

béa & scarlett sa...

il lui vas bien sont pull a ta fille

Megan sa...

Tillykke med din nye blog! Jeg skynder mig at ændre din blogadresse på min side og sørger selvfølgelig for at følge godt med her også! :-)

Og tillykke med fødselsdagen da!
:-)

Klem

Annepålandet sa...

Gratulerer med ny blogg! Og gratulerer med dagen som nettopp var! Kjempefin trøye du har strikket! Og sist, men ikke minst: God helg!!!

Gitte sa...

Stort tillykke både med fødselsdagen og den nye blog.
Smiler over din kreativitet med navnet! Du har helt ret - nogle gange er det de små ting der tæller.

Spædende med knapperne ;-)

Fríða sa...

ser fint ud herinde, til lykke! og tröjen blev rigtig, rigtig fin til prinsessen.
kh.fra Island
Frida

Rubia sa...

Gratulerer så mye med ny blogg!
Det er jo gøy med litt nytt.

Gratulerer mye med dagen også. Snill familie du har, som kommer med fine gaver. :O)

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med ny blogg! Den trøya så kjempedeilig ut, hvor har du fått tak i det mønsteret?
Skal notere meg bloggadressen din så jeg kan følge deg fremover=D