Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 17. september 2010

Gaver og kaker

Som seg hør og bør med en bursdagsfeiring, må det inneholde både kaker og gaver, når man blir "29 år".
Vi er vel egentlig ikke så flinke til å feire her i huset, så dagen gikk sin gang, men det ble da litt gavedryss.

Dette fikk jeg av mann, barn og husets katt. Da kan du bare gjette hva jeg fikk av hvem












Det tikket inn telefoner og meldinger på mobilen i går, og jeg kunne såvidt åpne den. Jeg er ikke særlig teknisk av meg, så dette vil ta lang tid. Å lese manualer er grusomt, så jeg lar heller ungene lære meg finessene. Det ER nemlig en bra mobil, sier mannen........som mente jeg trengte en ny en med et bra kamera på, istedetfor bare et KAMERA som jeg har ymtet frempå en stund (ønsker...)

Kanskje litt dumt å blande inn kakebilder her, siden det ligger en død fugl på skjermen, men jeg prøver alikevel. For selvfølgelig måtte jeg bake i går!!
















Egentlig skulle jeg vel ha bakt kanelsnurrer, som står til bloggens navn, men så er det godt med vaniljesnurrer også da!!!
Det mangler rosiner, som plutselig ikke var i skapet lenger......men det smakte alikevel, for alt forsvant da vi hygget oss etter ridetimen i går kveld. Man blir fryktelig sulten av å ri (og støl også, særlig om det er dårlig med kondisen, noe jeg kan innrømme at jeg ikke har. Den ble visst borte med alderen tror jeg)

Disse er 1 dag gamle, og er ikke så lekre å se på lenger, men du hvor gode de fremdeles er, ivertfall til frokost!

Jeg jobber med å utfylle bloggen slik jeg vil ha den, og det kommer Blogrolls etterhvert også, men TTT, ting tar tid!
I mellomtiden takker jeg for at du ble med meg hit, og ønsker deg en riktig flott helg!

9 kommentarer:

snakkemunn sa...

Gratulere med overstått. Ja boller smaker alltid godt uansett hvilken form vi velger. Jeg kunne tenkt meg et flott kamerajeg også, men d blir vel med tanken. :))

Sisselshverdag sa...

Vaniljeboller er også godt ;D Gratulerer med overstått 29 års dag ;) Kos deg i helga også :D

62 modell sa...

Gratulerer ,gratulerer...
Det er nå kos med dager hvor man blir satt ekstra pris på ;o))

har lagt meg til som følger av di blog ;-)

Mvh Wenche

Tovepia sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag!!
Litt av noen gaver du fikk:D...spesielt den fra katten;)
Jeg slapp unna rotfylling i denne omgang, bare ny krone, så jeg blir bare blakk:D
Kos deg i helga, sender en mail;)
Klemmings;)

marianne sa...

Tillykke med igår og din nye fine blog :-)

Tanja sa...

Gratulerer så mye med gårdagen, og med ny blogg!:) Så koselig blogg du har fått deg. Nå fikk jeg veldig lyst til å bake, skjønner ikke det... Kjenner nesten lukta allerede:) Ønsker deg ei fin helg:)

Anonym sa...

Hei storesøs!!

Herlig blogg, og headingen var til å spise opp!!!
Grattis så mye med dagen i går. Gøy å ha bursdag. Lurer på om jeg får noen lignende gaver på trappen, fra mine to små... Hm, de har nok ikke lært slike rampestreker enda...

Klem

Hobbyfantast sa...

Gratulerer med ny blogg og overstått bursdag! Så mye fine gaver, sikkert høyst fortjent. Så hyggelig at katten også kom med gave, kanskje like greit at den var død? Jeg pleier å snoke rundt i bloggen din, men jeg er ikke så flink til å kommentere. Blir selvfølgelig med hit!

Heidi

Annepålandet sa...

jeg fikk visst ikke med meg at du hadde bursdag jeg - gratulerer med dagen! Syns utvilsomt gaven fra katta var den mest originale...
Jeg ønsket meg også kamera, og for å være sikker på at det ble som jeg ville, kjøpte jeg meg det selv. Det er den beste måten, har jeg funnet ut. Men det er jo gøy med en flott ny telefon da!