Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 17. september 2010

Gavedryss

Det bare drysser inn gaver, og det er så koselig!
Bare se hva Sønnen har laget til meg
















En superflott lysestake med hjerteform. Og nå er det tid for å tenne masse stearinlys, så denne vil bli mye brukt fremover.

Og jammen dumpet det noe inn i postkassen også; fra min kjære venninne Marianne i København
















En strikkepakke fra Marianne Østergård, med pulsvarmere. Jeg kjøpte en lignende pakke i København i sommer, men de var med fleser (lurer på når jeg endelig skal få tid til å strikke dem?)

Den store rullen er et flerfarget garn til sokker (SCHOPPELWOLLE) Og det artige med den, er at den skal nøstes opp på en spesiell måte, der fremgangsmåten står på rullen. Og når det blir strikket med, blir det et helt spessiellt mønster.

Jeg og sokkestrikking, ha ha......men nå fikk jeg lyst, faktisk!!!

Fortsatt GOD HELG!

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Trodde jeg la meg som følger igår...;)
Du har jo fått inn flere i lista di, er det noe tregt i systemet kanskje?
Flotte gaver!... og klem;)

62 modell sa...

Heldig du er..artig med gaver i ny og ne.
Ha en flott helg

Mvh Wenche

Fríða sa...

til lykke, til lykke! sikke fine gaver du har fået. hm, måske ikke den fra katten, men alle de andre..
kh.fra Island
Frida

Mira sa...

Fine gaver!

likte spesielt godt den sønnen din har lager. Flinke gutten.

Katten meinte det nok godt han også,

God helg! Klem fra Mira, som er på vandring i bloggland, så mange kjekke blogger eg finner da! (Ops, skulle egentlig skrive kommentarer, tilbake til mine trofaste, men rota meg bort i gjen;)

Elisabeth sa...

Gratulerer med nok en 29-årsdag, og så må du kose deg med alle de flotte gavene ;)

Farmors sa...

Gratulerer med ny blogg, artig med forandring er det jo. Forsinkede gratulasjoner med "29" års dagen! Naturligvis følger jeg med deg over!

Anonym sa...

Så fin lysestake Aron har lagd til mamman sin,kan kansje håpe på nen fin julegave i år??Ha en fin dag.

Anne sa...

Skønne gaver Sylvia...og dejligt du nu er nemmere at kommetere hos
:-)
Hvor er Aron dygtig. Og en ny strikker i familien er dejligt..hvad skal Sofia strikke?

Harmonica sa...

Det ble altså ikke tid til noe besøk i går, etter Zumbatreningen, som var et kjempekick!!
I dag skal det pakkes og gjøres klart til Kyprostur.
Vi får ta det igjen når vi er tilbake.
Klem fra lillesøs

Jane sa...

Tillykke med din nye blog. Den glæder jeg mig til at følge med i og jeg tror det er nemmere at kommentere på denne blog. Jeg har ihvertfald haft en del problemer på din gamle blog, så til sidst opgav jeg.
Skønne gaver du har fået :-)

Rubia sa...

Gaver er jo så koselig å få.
Flott lysestake sønnen din har laget til deg!

Flittige hender - Varme føtter sa...

Gratulerer med ny bogg, Sylvia! Moro at du er kommet deg over her på blogspot! Det går litt treigt med meg og blogging, men du vet jeg kommer tilbake for fult om en stund. Koselige pakker du har fått i posten da. Moro! Fin mobil du har fått deg også. Ha en riktig fin dag og kos deg masse. Klem fra Åse