Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 21. september 2010

Den perfekte gave!

Selv om det snart er en uke siden jeg fyllte år, drysser det inn med gaver! Det er ikke til å tro, altså.
På slutten av dagen på jobb i dag, kom 2 faste garn-kunder, som også er mine bloggvenninner, innom. Med dem følger det altid latter og en kjapp replikk. Man kan ikke bli i dårlig humør sammen med dem, det må jeg bare si.
Så kom de med dette her

Et Multnomah-sjal og en flaske "rullende" rødvin.

Jeg ble helt satt ut, jeg. Tenk at de kommer med den perfekte gave , og i dag, som har vært masende og stressende på jobb, så passet det helt perfekt!!!
Jeg tror nesten dere kjenner meg godt, jeg.

Disse to englene er Rubia og Lykketrollet, og jeg må si jeg er heldig som kjenner disse to!

Og jenter, det BLE laks, laget av mannen , til middag i dag. Han holder visst på på kjøkkenet ;)

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Jøje meg, dette hadde vært perfekt for meg også;)
Nydelig sjal og en vin jeg ikke har sett/smakt.
Kos deg videre i kveld og klem fra meg;)

snakkemunn sa...

Nydelig gave og dagen endet godt. :)

Elisabeth sa...

Så nydelige farger i sjalet du har fått, heldige deg! Og så laks til middag, det er snaddermat. Må visst gratulere deg med overstått dag for det glemte jeg visst sist jeg var innom :)

Ruth sa...

Næmmen - har jeg latt bursdagen din gå meg hus forbi? Mange gratulasjoner til deg, selv om det er helt borte i natta for seint. Jeg beklager virkelig - jeg er litt innadvent for tiden. :)

Men så flott gave du fikk. Er det ikke herlig når en dum dag får så herlig en avslutning? Ha en riktig god natt også.

Rubia sa...

Snille piker fortjenet en oppmuntring når de fyller 19. :O)

Koselig du likte dem.

Vibekes lille grønne sa...

Det var gaven sin det! Sjalet var bare nydelig, fargekombinasjonen var lekker. Da er det bare å svøpe seg inn og sjenke et glass! :)

Ha en fortsatt god uke! :)

Hobbygåsa sa...

Dette var godt nytt Sylvia, juhu jeg har oppdaget deg :-) Må ærlig innrømme at jeg ble kjempelei av å skrive kommentarer som nesten aldri gikk igjennom - men her er jeg igjen! Koselig nytt husvære du har fått, gleder meg til å følge med videre!

LivM sa...

Nydelig sjal og sikkert deilig vin! Du er superheldig. Men det er alle snille jenter!

lykketrollet sa...

Å så bra de falt i smak..

Alle fortjener en gave når de fyller 19 (igjen)..

Å heldige du, snill mann du har.. og pst.. middagen vår var god også *smiler*

Ha en fortsatt herlig dag.

lise sa...

Slitan med ny blogg - og gratulerer med overstått. Så kjekt å få så herlig bursdagsgave på etterskudd, da!

Beate sa...

Det var et nydelig sjal i nydelige farger! Utrolig flott gave å få.

Gitte sa...

Kære sylvia,
Jeg skal da lige huske at få din nye blog lagt ind i min "oversigt". Undrer mig over at der ikke kommer indlæg, og så er det jo fordi det selvfølgelig er på din nye blog.

Sikke en masse dejlige gaver du har fået.

Og - TUSIND tak for de skønne knapper. Jeg har valgt en af dem, som jeg synes er helt perfekt (den mindste - mørklilla - passer fuldstændigt til garnfarven). Billede kommer på bloggen. Og lækkert garn - Lise mener bestemt, at det skal blive til et halstørklæde til hende. Mønsteret du vedlage er så flot - sikken et halstørklæde.
Det er fantastisk at få pakker til dig!
Det største og bedste bloghilsner fra Danmark

Flittige hender - Varme føtter sa...

Så koselig en bursdagsgave ... sånt er jo kjempemoro å få. Skjønner godt du ble overraska. Lekkert sjal .... du får aldri nok av sånt du.